پروژه Bandari

پروژه Bandari

پروژه Bandari

بي شك خيلي از انسان ها از شنيدن موسيقي آرام و پر احساس لذت مي برند موسيقي كه سراسر وجود انسان را به وجد بياورد ميخواهیم گروهي را معرفي كنیم كه در زمينه موسيقي نيو ايج مهارت خاصي دارد و اهنگایش در وجود هر انسان رخنه مي كند .آثار این گروه زيبايي خاصي دارد . 

پروژه ی Bandari ( بندری ) محصول خيلي موفق در سطح جهانی برای AVC شده است .  آهنگ هاي بندری به خاطر دلپذیری اش , شیوه ی انتقال ( این دلپذیری ) از طریق تعداد زيادي از محصولات مدیتیشن اش در این سطح ( جهانی ) قرار میگیرد . هر زمانی که شما در این آهنگ هاي زيبا غرق میشويد استرس زندگی روزانه محو میشود.

در عصر رو به افزون مدرنیزه  اشتیاق و احتیاج برای آرامش درونی و هارمونی ( هماهنگی ) به طرز روز افزونی مهم میشود .  طنین های عرفانی بندری حسی از آرامش و امنیت را میرساند . نواهای آسمانی , رنگ آمیزی شده با  برخوردهایی از هارمونی های فرازمینی یک توازن درونی را با جهان و فرهنگهای بیشمارش به وجود می آورد . 

یک ساعت مدیتیشن جسمانی در واقع یک تجربه ی بی همتای گوش کردن ( به این نوع موزیک است ) .  یک گروه از موزیک دانان و آهنگ سازان مشتاق و جوان و توسعه دهنده موسيقي, نیروی به جلو برنده ای ست که پشت نام بندری قرار دارد .

  ظاهراً گروهی سوئیسی، متشکل از عده ای سازنده و اجراکننده جوان موسیقی بی کلام است،  که کارشون رو در سبک New Age در سال 1990 آغاز کرده و اجراهاشون توسط شرکت  (AVC(Audio Video Communications ضبط و بوسیله شرکت تایوانی Jingo Digital روانه بازار شده است.  

در واقع گروه یا اصطلاحاً باندی (به معنای واقعی باند) بنام Bandari اصلاً وجود نداره!  Bandari ، در حقیقت یک شرکت ضبط رسانه صوتی و تصویریه! (AVC، احتمالاً سوئیسی)  که مجاز است با در اختیار گذاشتن منابع، به گروه های شخص ثالث، مجوز تولید موسیقی بدهد  و گروه موسوم به Bandari، یکی از همین گروه هاست. 

Bandari ، گروهی است اصطلاحاً زیرزمینی متشکل از افراد چینی/ تایوانی (به دلیل بازار  تجاری پر رونق AVC در آسیای جنوب شرقی) که به ساخت، ترکیب و "بازسازی" موزیک مشغولند.   به گفته برخی، بسیاری از کارهای بندری در اصل بازسازی (Remake) موسیقی دیگر  هنرمندان سبک New Age (ظاهراً با مجوز قانونی) است، یا الهام گرفته شده از آنهاست. 

مثلاً به آهنگ "Conquest of Paradise" اشاره شده که از کارهای Vangelis هست .  

ترجمه از دوست بسيار عزيزم آقای امین نعمتی / والا موزیک

 

عنوان    Dream Catcher
موسیقیدان    Bandari
آلبوم    Garden Of Dreams
سبک    New Age
سال    1999
شماره آهنگ    2
کیفیت    128kbps
حجم    4.13MB

 

 

لینک دانلود مستقیم

Bandari – Dream Catcher

 

عنوان    Mystic Zone
موسیقیدان    Bandari
آلبوم    Moonlight Bay
سبک    2004
سال    6
شماره آهنگ    Other
کیفیت    128kbps
حجم    3.31MB

 

لینک دانلود مستقیم

Bandari – Mystic Zone

 

عنوان    Mystica
موسیقیدان    Bandari
آلبوم    Crystal Lake
سبک    Other
سال    2002
شماره آهنگ    1
کیفیت    128kbps
حجم    3.01MB

 

لینک دانلود مستقیم

Bandari – Mystica

 

عنوان    The Way To Heaven
موسیقیدان    Bandari
آلبوم    Emerald Valley
سبک    New Age
سال    2007
شماره آهنگ    1
کیفیت    128kbps
حجم    3.12MB

 

لینک دانلود مستقیم

Bandari – The Way To Heaven

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 


2 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00