مجموعه کامل VA – Buddha-Bar

 

این مجموعه بی نظیر در 3 DVD با حجم 11.5 گیگ برای شما دوستان در نظر گرفته شده است. کیفیت آهنگ ها بسیار بالا و با فرمت FLAC  می باشد.

 

 

درباره   Buddha-Bar :

Buddha  Bar یکی از بار ها و رستوران های بلند آوازه در پاریس است که نماد آن یک مجسمه ی بوداست. در Buddha Bar عموما غذاهای آسیای جنوب شرقی و خاور دور سرو می شود. بنیان گذار Buddha Bar (به سال ۱۹۹۶) در ابتدا شخصی بود به نام Raymond Visan که بعدها فرد دیگری به نام Gerard Guez را به شراکت خودبرگزید.

Buddha Bar شعبه هایی در New York، Las Vegas، Stockholm، Lisbon، عمان، دبی، بیروت و شرم الشیخ نیز تاسیس کرده است

نام و آوازه ی Buddha Bar با موسیقی های الکترونیک زیبا و تاثیرگذار خود، بر سر زبان ها افتاد، موسیقی هایی تحت تاثیر فرهنگ شرق آسیا و شمال آفریقا. این آهنگ ها در مجموعه آلبوم هایی با نام Buddha Bar عرضه شده و می شوند. گردآوری بعضی از این آثار را David Visan فرزند Raymond Visan بر عهده داشته است.

تمامی  این آهنگ ها، آهنگ های ملایم و آرامش بخشی هستند که در خود رستوران اجرا شده اند. آغازگر تولید آلبوم های Buddha Bar شخصی است به نام Claude
Challe که امروزه این آلبوم ها را با نام او می شناسند. Claude Challe در حال حاضر، یکی از چهره های مطرح موسیقی در کشور فرانسه می باشد، کسی که با
افکار لطیف خود و با موسیقی های زیبا و روح نواز، مردم را شیفته ی خود ساخت.

او اولین آلبوم از مجموعه ی آلبوم های Buddha Bar را در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه کرد. بعد از او شخص دیگری به نام DJ Ravin تولید این آلبوم ها را ادامه داد. عرضه ی آلبوم های جدید Buddha Bar اکنون نیز ادامه دارد.

 

لینک خرید فروشگاه

 

 


0 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00