موسیقی متنی از سگانه کریستوف کیشلوفسکی (آبی , سفید , قرمز)

The Three Colors Trilogy


امروز به موسیقی از سگانه کریستوف کیشلوفسکی (آبی , سفید , قرمز) برخوردم که احساس کردم جایی شنیدم ، در یکی از پیام های بازرگانی که به تازگی پخش می شد شنیده بودم دقیق یادم نیست.

سگانه سه رنگ مجموعه ایی فوق العاده که شامل فیلم های (آبی ، سفید ، قرمز ) اثری از کارگردان بزرگ کریستوف کیشلوفسکی می باشد که از رنگ های پرچم فرانسه به عنوان نمادی (آزادی ، برابری ، برادری) برای فیلم های خود استفاده کرده است. سه رنگ کیشلوفسکی بزرگترین دستاورد وی می باشد، و قرمز، آخرین فیلم او ، شاهکاری به تمام معنا بود.آهنگسازی این فیلم ها را یکی از بزرگترین آهنگسازان لهستان ، زبیگنف پرایزنر بر عهده داشته است که عمده شهرت وی به دلیل همکاری است که با کیشلوفسکی داشته است. فیلم های همچون ده فرمان ، زندگی دو گانه ورونیک از جمله فیلم های شاخصی است که وی آهنگسازی آنها را بر عهده داشته است. سبک آهنگ های پرایز نو رومانتیسیسم (رومانتیسیسم در اصل، جنبشی هنری بود که در اواخر قرن هجدهم (میلادی) در ادبیات و سپس هنرهای زیبا بوجود آمد) است ، وی در رشته تاریخ و فلسفه تحصیل کرده و موسیقی را از گوش دادن به آثار موسیقی و تلاش برای اجرای آنها آموخته است.

لینک دانلود مستقیم

https://dl.vmusic.ir/old/Soundtrack/Zbigniew Preisner – The Three Colors Trilogy.zip

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه ایی که موسیقی بیش از 1200 عنوان فیلم را در خود گنجانده است و در قالب 32 DVD برای علاقه مندان به موسیقی متن فیلم ارائه شده است. لینک خرید فروشگاه


11 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00