موسیقی متن فیلم دشمنان ملت کاری از اليوت گلدن تال

Billie's Arrest

Public Enemies Soundtrack

اليوت گلدن تال (Elliot Goldenthal) آهنگساز آمریکایی موسیقی کلاسیک معاصر ، ساخت موسیقی متن فیلم دشمنان ملت را بر عهده داشته است. گلدن تال  بیشتر به دلیل سبک متمایز خود و تواناییش در ترکیب سبک های مختلف موسیقی با تکنیک بدیع و مبتکرانه شناخته می شود. وی همچنین برنده جایزه اسکار برای بهترین موسیقی اصلی در سال 2002 برای بیوگرافی فیلم فریدا  بود.

دستگیری بیلی (Billie's Arrest) عنوان موسیقی بسیار زیبایی است که از این فیلم برای شما در نظر گرفتیم. 

 

نگاهی گذرا به فیلم :

دشمنان ملت (Public Enemies) فیلم درام جنایی به کارگردانی مایکل مان  می باشد . داستان فیلم در واقع اقتباسی از داستان واقعی کتاب برایان بارو با نام Public Enemies: America's Greatest Crime Wave and the Birth of the FBI, 1933–34 است که برای اولین بار جان دیلینجر را به کاراکتر یک رمان بدل کرد. 

قصه فیلم از سال 1933 آغاز می شود. جائی كه گانگستر معروف جان دلینجر در دوران ركود همراه با دوستانش اقدام به سرقت های آنچنانی از دولت می نماید؛ ولی هیچگاه گیر نمی افتد. این روند اورا به قهرمانی بی همتا در میان مردم تبدیل می کند. جان دلینجر در میان مردم و بخصوص نسل جوان به الهه ایی تبدیل شده است؛ از همین رو دولت چهار نفر از زبده ترین نفراتش را برای از بین بردن او بسیج می کند. تعقیب وگریزی مرگبار كه تا آخرین لحظه دستیابی به وی را غیرممكن می سازد.

 

عنوانBillie's Arrest
موسیقیدانElliot Goldenthal
آلبومPublic Enemies
سبکSoundtrack
سال2009
شماره آهنگ5
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم2,1 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

https://dl.vmusic.ir/old/Soundtrack/Elliot Goldenthal – Billies Arrest [www.vmusic.ir].zip

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

 


8 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00