یک آهنگ بسیار زیبا و به یاد ماندنی از فیلم افسانه ای تروآ

Hector's Death

Troy 2004

موسیقی ارسالی توسط : محمد ایزدی

آهنگسازی این فیلم را یکی از برترین آهنگسازان دنیای فیلم جیمز هونر با همکاری گابریل یارد برعهده داشتند که من بیشتر کارهای جیمز هونر را ترجیح می دهم . در رابطه با موسیقی متن این فیلم می توان گفت که بیش از حد حالت کلاسیک پیدا کرده است.

دیروز برای چندمین بار این فیلم را دیدم که این بار بیشتر به موسیقی متن فیلم توجه داشتم ، بیش از 2 ساعت موسیقی شد که ترکیبی از ایده ها و تم های قبلی هونر بود و دیگر هیچ ، مطلقا هیچ چیز جدیدی نداشت.

ولی با این حال موسیقی "Hector's Death" یکی از قطعات فوق العاده زیبای این فیلم می باشد که واقعا تاثیر گذاری بسیاری در صحنه های مربوط به خود را دارد.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

تروآ (Troy) فیلم حماسی/اکشن به کارگردانی ولفگانگ پترسن و بر اساس داستان ایلیاد و ادیسه محصول سال 2004 آمريكا می باشد . در این فیلم برد پیت یکی از برجسته ترین ایفای نقش خود را به نمایش گذاشته است.

داستان فیلم جنگ تروی میان یونان و تروجانها است که ایالتهای یونان بر علیه تروی شورش میکنند .همراه این لشکر بزرگ اکیلز(آشیل) ، پهلوان یونانی (با بازی برد پیت) حضور دارد (این تهمتن در آب مخصوصی شسته شده است تا از هر گزندی و ضربتی به دور باشد ولی چون مادر وی او را از پاشنه گرفته و در آب نهاده پاشنه ی او نفوز پذیر شده است) .

هکتور(با بازی اریک بانا) شاهزاده ی تروی دوست صمیمی آشیل{پاتروکولوس} را می کشد و آشیل هم به انتقام وی را میکشد و … سرانجام بعد از 12 سال ادیسیوس{اولیس} فرمانروای ایساکا با حیله ی اسب معروف تروا، همراه با آشیل ، تروآ را فتح وآتش می زند در همین حین برادر کوچک هکتور آشیل را با تیری زهر آلود در پاشنه ی وی میکشد.

 

troy-duel

 

عنوانHector's Death
موسیقیدانJames Horner & Gabriel Yared
آلبومTroy
سبکSoundtrack
سال2004
شماره آهنگ9
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم3.20 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

James Horner & Gabriel Yared – Hector's Death

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

 


31 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00