موسیقی زیبا و بیاد ماندی از فیلم “مونیخ” کاری از جان ویلیامز

Munich

Munich John Williams - Munich - Soundtrack 2006

موسيقي متن فيلم "مونيخ"  نت های فراگيری همانند کارهای دیگر آقای ویلیامز ندارد و مارا بیاد کارهای ماندگار او نمی اندازد. اما هر موسیقی که او می نویسد تاثیر گذاری خاص خود را دارد و این یک امتیاز فوق العاده برای استیون اسپیلبرگ برای بازگو کردن داستان و انتقال حس و حال هر صحنه از فیلم می باشد. آقای ویلیامز توانایی انطباق سبک خود با هر پروژه ایی را دارد و این شگفت انگیز است.

جان تاونر ویلیامز ، آهنگساز، رهبر ارکستر و پیانیست آمریکایی و از سرشناس‌ترین چهره‌های دنیای موسیقی فیلم است. در طول شش دهه متوالی، ویلیامز موسیقی بیش از صد فیلم سینمایی مختلف را تصنیف و یا رهبری نموده و بسیاری از مشهورترین قطعه‌های ساخته شده برای فیلمهای سینمایی همچون آرواره‌ها، جنگ ستارگان، سوپرمن، «ای‌تی موجود فرازمینی»، ایندیانا جونز، پارک ژوراسیک، فهرست شیندلر و سه فیلم نخست از مجموعه هری پاتر از کارهای اوست.

او همچنین برای چهار دوره از بازی‌های المپیک، مراسم تحلیف باراک اوباما، تعداد بسیاری کنسرت و مجموعه تلویزیونی، موسیقی تصنیف نموده و از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۳ میلادی رهبر اصلی ارکستر بوستون پاپز بوده‌ است و هم اکنون یکی از رهبران برجسته آن به شمار می‌رود.

ویلیامز پنج بار به دریافت جایزه اسکار نائل گشته و با چهل و پنج بار نامزد شدن برای دریافت این جایزه، در کنار آلفرد نیومن آهنگساز، مقام دوم بیشترین نامزدی برای جوایز اسکار را پس از والت دیسنی داراست. در سال ۲۰۰۰ میلادی، نام او به تالار مشاهیر جام هالیوود وارد شد و چهار سال بعد، نشان افتخار مجمع کندی به او اهدا گردید.

اطلاعات بيشتر +

 

نگاهي كوتاه به فيلم :

مونیخ (Munich) نام فیلمی آمریکایی در ژانر درام و به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است که از دیدگاهی بیطرفانه به ماجرای کشتار ورزشکاران اسرائیلی در المپیک مونیخ بدست گروه فلسطینی موسوم به «سپتامبر سیاه» و انتقام سازمان اطلاعات و وظایف ویژه (موساد) که در عملیاتی طولانی بانام «عملیات خشم خدا» به انتقام از دست اندرکاران و برنامه‌ریزان کشتار المپیک مونیخ می‌پردازد. 

مونیخ آشکارا از رویکرد خشونت‌آمیز اسرائیل، در برابر اعمال تروریستی اعراب انتقاد می‌کند.

 

Munich 2005

 

عنوانSelection
موسیقیدانJohn Williams
آلبومMunich
سبکSoundtrack
سال2006
شماره آهنگ16-18
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم 

 

 

 

 

 

 

 

 Thoughts Of Home

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.74 MB

John Williams – Thoughts Of Home

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت ۶۴kbps / حجم : 1.92 MB

John Williams – Thoughts Of Home

 

End Credits

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.78 MB

John Williams – End Credits

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت ۶۴kbps / حجم : 1.94 MB

John Williams – End Credits

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


6 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00