هنرنمایی جان ویلیامز در فیلم بسیار زیبای ميهن پرست

The Patriot

John Williams - The Patriot 2000

جان ویلیامز با نت های خاطره انگیز و بیادماندنی که در این فیلم حماسی برای رولند امریچ نوشت ، اثر زیبای دیگری را به ویترین آثار خود (مونیخ ، نجات سرباز رایان ، خاطرات یک گیشا ، هوش مصنوعی) اضافه کرد. موسیقی فیلم پاتریوت با ملودی با شکوه و آرامش بخش ویولن شروع می شود که تم خانواده است : امید ، غم و اشتیاق برای سرزمین وحشی که با این موسیقی در نوردیده می شود.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

فیلم پاتریوت یا میهن پرست فیلمی جنگی – تاریخی محصول سال 200 کشور آمریکاست. کارگردانی فیلم بر عهده رولند امریچ و به نویسندگی روبرت رودات بود که بازیگرانی همچون مل گیبسون ، کریس کوپر، و هیث لجر در آن به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم به طور عمده در در ایالت کارولینای جنوبی اتفاق می افتد و داستان یک آمریکایی بنام بنجامین مارتین (مل گیبسون) را بازگو می کند که خانواده اش در جنگ انقلاب آمریکا تهدید می شود .

فیلم میهن پرست به واقع فیلم پرستش و دوست داشتن میهن است. به واقع عشق به خاک کشور و محافظت از خانواده خود در برابر تهاجم دیگر کشورهاست. این فیلم که به کارگردانی کارگردان نام آشنای هالیوود رونالد امریچ و نیز بازی زیبای دو بازیگر خوب سینما به نام های مل گیبسون در نقش (بنجامین مارتین) و هث لجر فقید در نقش (گابریل مارتین) به زیبایی میهن پرستی را به نمایش گذاشه است. مل گیبسون در این فیلم بعد از بازی در شجاع دل یکی دیگر از بهترین بازیهای خود را به نمایش گذاشت و با بازی زیبای خود تماشاگران دنیای سینما رو به وجد آورد.

 

The-Patriot-2000

 

عنوانThe Patriot
موسیقیدانJohn Williams
آلبومThe Patriot
سبکSoundtrack
سال2000
شماره آهنگ1
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم6.1MB  / 3.13MB 

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 6.1 MB

John Williams – The Patriot

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


16 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00