قطعه زیبای Adagio for Strings مشهورترین قطعه‌ی ساموئل باربر

 Adagio For Strings

Samuel Barber

موسیقی ارسالی توسط : maxanderson

ساموئل باربر (1910-1981) آهنگساز امریکایی اپرا، ارکسترال و پیانیست بی نظیری بود که بیشتر افکار عمومی جهان او را با قطعه زیبای  Adagio for Strings می‌شناسند: مشهورترین قطعه‌ی باربر که به عنوان یکی از شاهکارهای موسیقی مدرن به شمار می‌رود.

Adagio for Strings که در سال 1936 ساخته شد، در اصل  بخش وسطی کوارتت زهی،اپوس11 است. این قطعه در فیلم های "Platoon," "The Elephant Man," "El Norte" "Lorenzo's Oil" برای موسیقی متن فیلم استفاده شد.

Adagio for Strings برای اولین بار توسط  ارکستر سمفونی ان.بی.سی تحت رهبری آرتور توسکانی در سال ۱۹۳۸ اجرا شد. همیشه می‌توان در لحظات غم‌انگیز از این قطعه بهره برد. بارها و بارها می‌توانید به آن گوش دهید بدون آن‌که ذره‌ای احساس خستگی کنید. کنسرتو ویولن باربر نیز بسیار مورد توجه مردم و منتقدین قرار گرفت.  موسیقی باربر بسیار استادانه خلق شده، سبک و حس آن رمانتیک است، ریتم های پیچیده دارد و از لحاظ هارمونی بسیار غنی است.

ملودی‌های بسیار زیبای موسیقی باربر و گرمای احساسی آن باعث شده هم شنوندگان و هم نوازندگان از آن استقبال کنند. همراه آثار گرشوین و کوپلند، موسیقی باربر اکنون بیش از دیگر آهنگسازان کلاسیک آمریکایی در سالن‌های اپرا جرا میشود. میتوان گفت موسیقی او بعد از مرگش سال به سال بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

سپهر آذری/ آهنگ سرا

 

عنوانAdagio For Strings
موسیقیدانSamuel Barber
آلبومThe Best Classics
سبکClassic
سال2004
شماره آهنگ14
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم5.86MB / 2.98MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 5.86 MB

Samuel Barber – Adagio For Strings

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : آرشیو کاملی از آهنگهای معرفی شده در سایت والا موزیک

آرشیو کاملی از آهنگهای معرفی شده در سایت والا موزیک

 


13 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00