موسیقی متن فیلم “پدر خوانده” اثری فراموش نشدنی از نینو روتا

The Godfather

Nino Rota - The Godfather 1972

زمانی که به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و با همکاری ماریو پوزو رمان نویس مشهور پدر خوانده ، فیلنامه این رمان در حال آماده سازی بود ، کاپولا آهنگسازی فیلم پدر خوانده را به یکی از بزرگترین آهنگسازان ایتالیا "نینو روتا" واگذار کرد. روتایی که شهرت خود را در کنار فلینی بدست آورده بود ، با خلق آثاری بی نظیر نام خود را در سینمای تمام دوران ماندگار کرد. موسیقی های او در فیلم پدر خوانده به خوبی حال و هوای فساد و خیانت دنیای مافیا را به رخ می کشد.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

پدرخوانده  فیلمی داستانی-جنایی برندهٔ جایزه اسکار به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا، محصول سال ۱۹۷۲ کمپانی آمریکایی پارامونت است که بر اساس رمانی به همین نام از ماریو پوزو که در سال ۱۹۶۹ نوشته شده، ساخته شده‌است. فیلمنامهٔ این اثر حاصل همکاری مشترک فرانسیس فورد کاپولا و ماریو پوزو است. 

ماجرای فیلم بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ اتفاق می‌افتد و داستان فیلم درباره خانواده مافیایی کورلئونه می‌باشد. در فیلم ستارگانی همچون مارلون براندو، آل پاچینو، رابرت دووال، دایان کیتن و جیمز کان نقش آفرینی می‌کنند.  این فیلم خیلی زود مورد توجه منتقدان و تماشاگران عام، نه تنها در ایالات متحده که در تمام نقاط جهان، قرار گرفت. چندی نگذشت که محبوبیتی بی‌نظیر کسب کرد تا آنجا که حال جزء برترین ها در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر وب‌گاه «IMDb» می باشد.  به دلیل استقبال فوق‌العاده تماشاگران از این فیلم، دو سال بعد از اکران آن، قسمت دیگری از این فیلم به نام پدرخوانده: قسمت دوم و در سال ۱۹۹۰ نیز قسمت سوم این فیلم با نام پدرخوانده: قسمت سوم ساخته شد.

 

عنوانSelection
موسیقیدانNino Rota
آلبومThe Godfather
سبکSoundtrack
سال1972
شماره آهنگ7 – 12
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم 

 

 

 

 

 

 

 

Love Theme From The Godfather

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 2.49 MB

Nino Rota – Love Theme From The Godfather

 

The Godfather Finale

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.55 MB

Nino Rota – The Godfather Finale

 

THE-GODFATHER

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار نینو روتا (Nino Rota)

مجموعه آثار نینو روتا (Nino Rota)

 


20 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00