بالهای آسمانی ، آهنگی زیبا و آرامش بخش از دن گيبسون

Celestial Wings

Dan Gibson's - Angel's Embrace 2006

 

دن گيبسون زاده مونترآل کانادا ، متولد 19 ژانويه 1922 – وفات 18 مارچ 2006 ، سينماگر ، عکاس و صدابرادر .

در اواخر دهه 40 او مشغول به کار عکاسی و فيلمبرداری از مناظر و جلوه های طبيعی بوده که تئاتر حيات وحش آدوبون جزء کارهای او به حساب مي آيد . او خالق بسياری از فيلمها و برنامه های تلويزيونی بوده و در حين کار فيلمبرداری دن ياد می گيرد که چگونه صداهای طبيعت را ضبط کرده و مورد استفاده قرار دهد . او يکی از پيشکسوتان در عرصه صدابرداری بوده و حتی در عرصه توليد تجهيزات صدابرداری و تنظيمات هر چه بهتر صداهای برداشته شده کمکهای شايانی به اين علم کرده که ميکروفون پارابوليک دن گيبسون را مي توان يکی از آنها نام برد .

کارهای او که در اوايل دهه های 50 و 60 ضبط شده بودند بر روی فيلم های LP به بازار عرضه شدند ، سری "تنهايی " او در سال 1981 معرفی گرديد . دن بخاطر مشارکتش در گروه "دوستان آلگونکوئين پارک" و همچنين پشتيبانی پيوسته اش از سازمان افراد مقيم در آلگونکوئين پارک بسيار مورد توجه قرار گرفت . با داشتن اجاره نامه قسمتی از زمين های آلگونکوئين پارک ، دن و خانواده اش اين شانس را پيدا کردند که بصورت بسيار نزديک با طبيعت ارتباط برقرار کنند .

اين موقعيت حس او را برای مطالعه و مشاهده و مواجه شدن با طبيعت ارضاء می کرد .دن در سال 1994 جايزه "آدين کانادايی" را به خاطر فعاليتهای محيط زيستی خود دريافت کرد . او در سال 1997 نيز جايزه دستاوردهای ويژه والت گريل را در مراسم "جايزه جونو" در هميلتن اونتاريو دريافت کرد .

هم اکنون "گردون" ، پسر دن با کمک دوست خود "اندی برگس" ادامه دهنده راه پدر خود است و اين کار تحت عنوان تجاری "سامرست اينترتينمنت"که دارای شهرت عام است ادامه می دهد .

در یک صبح زیبای بهار باز بزندگی لبخند میزنید…صدای پرندگان شما را در نشاط عجیبی قرار میدهد. هم صدا با پرندگان و همراه با آسمان آبی صبح این ندا بشما الهام میشود که زندگی چقدر زیباست… و من چقدر خوشبختم که از این همه نعمت الهی برخوردارم این همان حسی است که در آهنگ بالهای آسمانی اثر دن گیبسون میتوان پیدا کرد آهنگی برای تمدد اعصاب و ریلکسیشن با آوازی آسمانی این آهنگ با اصوات طبیعی و ریتمی هماهنگ با امواج آلفای مغر – ذهن ما را بسوی یک دنیای رویایی دعوت میکند

ترجمه : امین راستی

گرد آوری و ارسال توسط : سعید صفایی نایینی

 

عنوانCelestial Wings
موسیقیدانDan Gibson's Solitudes
آلبومAngel's Embrace
سبکNew Age
سال2006
شماره آهنگ3
کیفیت۱۲۸kbps /  64ogg
حجم4.69MB / 2.39MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 4.69 MB

Dan Gibsons – Celestial Wings

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار دن گیبسون  Dan Gibson Collection

مجموعه آثار Dan Gibson Collection

 


7 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00