دانلود دو قطعه زیبا از آلبوم « سراب » اثری از سیامک سرمدیان

دانلود دو قطعه زیبا از آلبوم « سراب » اثری از سیامک سرمدیان

 دانلود دو قطعه زیبا از آلبوم « سراب » اثری از سیامک سرمدیان

سیامک (متولد June 1986 –  بجنورد ) آهنگساز و پیانیست اهل ایران می باشد . او فعالیت هنری خود را در 22 سالگی، با نواختن پیانو و به صورت خود آموز و بدون معلم راهنما، تنها با یک کیبورد و دنیای از آرزو و رویاهای صوتی ، آغاز کرد. در سالهای نخست تنها شور و علاقه موسیقیایی درونی وی بزرگترین دلیلش برای ادامه مسیر موسیقی بود زیرا به دلیل شرایط زندگی در شهری کوچک و همچنین عدم حضور معلم موسیقی ، عملا امکان فراگیری موسیقی به صورتی آکادمیک وجود نداشت، بنابراین سختی های راه دوچندان و کمبود امکانات محدودیت های فراوانی ایجاد می کرد.  در ادامه ، سیامک پس از 6 سال تلاش مستمر برای کسب مهارت های لازم در نوازندگی پیانو ، به آهنگسازی الکترونیکی و مهندسی صدا پرداخت و با کسب دانش های لازم در آهنگسازی هارمونی و ارکستراسیون از کتابهای داخلی و خارجی و همچنین منابع اینترنتی، چند قطعه را در ژانر بدیع و منحصر به فرد NewAge نوشت.

این قطعات سرشار از الهامات صوتی از طبیعت و رنگ آمیزی های رویاگونه بود که رویاهای رنگین ذهن آهنگساز است. پس از انتشار قطعات به صورت اینترنتی ، این آثار، مورد توجه بسیاری از علاقمندان موسیقی بیکلام در داخل و خارج از کشور قرار گرفت و بدین ترتیب اولین جرقه های کلیدی برای تشویق وی ، رقم خورد.  پس از چند تجربه موفق آهنگسازی کوتاه دیگر ، سیامک سرانجام اولین آلبوم خود را با نام " یک رویای کوچک … " در سال 2014 و به صورت اینترنتی در چند وبسایت معتبر موسیقی ، منتشر کرد. این آلبوم دارای 11 تراک با اهنگسازی ، تنظیم و میکس و مسترینگ سیامک است در این میان ، تراک "Autumn Journey" و "Regret" بیشترین تعداد شنونده، را در میان آثار آلبوم کسب کرد و موفقیتی چشمگیر را در کارنامه وی به ارمغان آورد .

  سیامک در این آلبوم از رویای کوچک اش در کودکی و نوجوانی و رسیدن به آن سخن باز کرده و به گفته خودش از " نجات دهنده اش " یعنی موسیقی ، با زبان موسیقایی" ستایش کرده است.  هم اکنون ، سیامک پس از گذشت یکسال ، آماده ارائه آلبوم جدید خود با نام "Mirage " می باشد . این آلبوم همانند قبلی ، با اهنگسازی ، تنظیم و میکس و مسترینگ مشترک وی و امین پیشه ور است. این آلبوم دارای 9 تراک می باشد که به زودی از Itunes و رسانه های معتبر جهانی با لیبل رسمی بامداد موزیک ، به انتشار خواهد رسید .

 

آهنگساز : Siamak Sarmadian
آلبوم : Mirage
ژانر : New Age
سال تولید : 2016
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : 320kbps
حجم : 27MB
مدت زمان : 08:21
آهنگ انتخابی  : 1-3

 

 

After The Storm

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : 320kbps | حجم : 14.7MB

Siamak Sarmadian – After The Storm

 

Dancing In The Quiet Rain

لینک دانلود مستقیم آهنگ

کیفیت : 320kbps | حجم : 12.6MB

Siamak Sarmadian – Dancing In The Quiet Rain

 

Tracklist:

1. After the Storm
2. Mirage
3. Dancing In the Quiet Rain
4. A Mother's Embrace
5. Hello World
6. Crossing the Shadows
7. 175
8. Miracle
9. Until the Dawn

 

لینک خرید آلبوم

کیفیت : 320kbps

Siamak Sarmadian – Mirage (2016)

 

 

divider

 

 

دانلود فول آلبوم نیکلاس گان (Nicholas Gunn)

 
  فول آلبوم نیکلاس گان (Nicholas Gunn) هنرمند : Nicholas Gunn

ژانر : New Age
سال انتشار : 1993 – 2016
تعداد آلبوم : 22
کدک های صوتی : MP3
بیت ریت : 320kbps
حجم : 2.14GB

 

Mike Howe – Round River

 

 

divider


15 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00