بیوگرافی دیود نیوو (David Nevue)

بیوگرافی دیود نیوو

بیوگرافی دیود نیوو (David Nevue)

با سبک پیانویی بین chopin  و  george winston ، دیود نیوو آهنگهایی می نوازد که قلب را سمت موسیقی بی کلام می کشاند. شاید نگاهی نوای قلب که می گوید آن بهترین است زمانی آنها موسیقی هایشان رو همانند عشقی فراموش نشدنی توصیف می کنند. موسیقی دیوید مارا به بیابان ایده موسیقی می برد که شنونده را به کاووش می کشد. خیلی جالب است ، اگر شما از دیوید درباره پیشینه موسیقیش بپرسید وقتی او از پیشینه موسیقی پیانویش می گوید. شما را ممکن است  متعجب سازد.

او در دهه 80 بزرگ شده که جوانان تحت تاثیر شدید موسیقی راک قرار داشتند هنرمندان بزرگی چون راش ، پینک فلوید ،  کانزانس. دیوید موسیقی راک را به عنوان یک حرفه در طول سالها در کالج خود پیگیری می کند، کیبورد را هم برای تعدادی از garage bands  می نواخت.تا زمانی که هم اتاقیش به او موزیک های پیانو Winston را معرفی می کند. او شروع می کند به نظر دادن حرفه ایی همانند پیانست. قبل از شنیدن موسیقی جورج وینستون نظر من این بود که موسیقی پیانو سولو بیشتر از موسیقی کلاسیک پیشرفت نکرده است. یک فرمی الز موسیقی که من هر گز با اون رابطه برقرار نکردم.

سبک امپرسیونیستی وینستون سبکی بود که در آن زمان بر خلاف تمام موسیقی هایی بود که من شنیده بودم. هم اتاقی من موسیقی های وینستون را  همیشه اجرا می کرد. در نتیجه من شروع به نواختن پیانو کردم و هرگز آن را متوقف نکردم. در سال 1992 دیوید اولین آلبوم خودش را با عنوان "برج" منتشر کرد. در زمان ضبظ این آلبوم به گروه های دوره رونسانس خیلی گوش می داد.او متعقد است که صدای پیانو خیلی شاعرانه ، هنرمندانه ، عاشقانه می باشد. دیوید آلبوم "برج" را از طریق نامه الکترونیکی منتشر کرد. طرفداران اندکی برای خود جمع کرد که در حال گسترش بودند.تلاش های او در نهایت منجر به پروژه ی بعدی او بنام "زمانی که درختان خوابند" در سال 1995 شد. از آن زمان آلبوم های زیادی منتشر کرده است.

و در آخر می رسیم به موزیکی زیبا از این هنرمند :

 

عنوان    Just As I Am
موسیقیدان    David Nevue
آلبوم    Adoration: Solo Piano Hymns
سبک    New Age
سال    2007
شماره آهنگ    13
کیفیت    128kbps
حجم    3.75MB

 

 

لینک دانلود مستقیم

David Nevue – Just As I Am

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 


4 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00