مجموعه کامل موسیقی بدون کلام Secret Garden

مجموعه کامل موسیقی بدون کلام Secret Garden

این مجموعه بسیار زیبا در 2 DVD برای شما دوستداران موسیقی در نظر گرفته شده است که در این مجموعه آلبوم های این گروه

از سال 1996 تا سال 2007 با کفیت بسیار بالا FLAC , APE می باشد. DVD دوم مربوط به کنسرت بسیار زیبایی هست که اجرا کردند.
درباره  Secret Garden :
در سال 1995 فیونولا شری Fionnula Sherry (نوازنده ایرلندی ویولن) و رالف لاولند Rolf Loveland (آهنگساز نروژی و نوازنده پیانو و كیبورد) گروهی تأسیس كردند كه گرچه اصالتاً ایرلندی/نروژی محسوب می شود اما آنچه از موسیقی آنها می شنویم موسیقیNew Age با گرایش به موسیقی سلتیك Celtic است.
Nocturne نخستین قطعه ای بود كه برای گروه، شهرت قاره ای (در اروپا) به همراه آورد و انتشار اولین آلبوم گروه با عنوان «آوازهایی از باغ اسرار» Songs From A Secret garden موسیقی زیبای گروه را به  جهان معرفی كرد. آلبومی كه تنها در اروپا بیش از سه میلیون نسخه به فروش رسید و بیش از 300 هفته در رده های بالای بیلبوردهای موسیقی New Age در آمریكا قرار داشت. فیونولا شری و رالف لاولند همه وقت و همه جا ابراز كرده اند موسیقی آنها صدای نهانی قلبشان و كشفی نو از نغمات فولك سرزمینهای نرو‍ژ و ایرلند است. «منبع حقیقی موسیقی ما جایی عمیق در دل سرزمینمان آرمیده است».
هرچند كه رالف و فیونولا مؤلفین اصلی قطعات گروه هستند اما نغمه های زیبای ساز این دو، در واقع بر بستری حجیم از موسیقی اركسترال برآمده از سازهای گوناگون و نوازندگان مجرب و خواننده گان متعدد واقع شده و همین امر، تلقی گروهی دونفری را از Secret garden را كاملاً دشوار می سازد.

لینک خرید فروشگاه


0 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00