موسیقی متن فیلم بیمار انگلیسی اثری از گابریل یارد

Read Me To Sleep

The English Patient Original Soundtrack Recording

گابریل یارد (متولد 7 اکتبر 1949) آهنگساز لبنانی، که به دلیل فعالیتی که در سینمای فرانسه و آمریکا دارد شناخته شده است. از جمله فیلم هایی که در فرانسه آهنگسازی آنها را بر عهده داشت می توان به Betty Blue و Camille Claudel اشاره کرد. وی بعد ها کار خود را بر روی فیلم های انگلیسی زبان آغاز کرد ، بخصوص آنهایی که توسط آنتونی مینگلا کارگردانی شده بود. او برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب برای آهنگسازی فیلم بیمار انگلیسی (1996) و همچنین نامزد جایزه اسکار برای موسیقی متن فیلم های  آقای ریپلی با استعداد (1999) و کوهستان سرد (2003) بود.

موسیقی متن این فیلم بسیار رویایی و شاعرانه بوده و تم غمگین و حزن عجیبی در آن جریان دارد که آن را تبدیل به یک موسیقی فراموش نشدنی می کند. بسیار مناسب برای زمانی که در حال تفکر هستید و نیاز به نوشتن دارید.

 

نگاهی گذرا به فیلم :

بیمار انگلیسی (The English Patient) فیلم درام عاشقانه ایی که بر اساس رمانی با همین عنوان نوشته ، نویسنده کانادایی سریلانکایی مایکل اونداتج می باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونی مینگلا بود که موفق به کسب 9 جایزه اسکار شد.

در خلال جنگ جهانی دوم خلبانی گمنام (ریف فاینز) دچار حادثه می‌شود و در شمال آفریقا سقوط می‌کند. او که به سبب زخم‌های هولناک و شوک روانی نام خود و گذشته اش را به یاد نمی آورد، با نام بیمار انگلیسی به نیروهای متفقین در ایتالیا تحویل داده می‌شود. در آنجا پرستاری به نام هانا (ژولیت بینوش) با اجازه سرپرست بیمارستان او را در صومعه ای در ایالت توسکانی بستری و از او مراقبت می‌کند. با پیدا شدن سر و کله کاراواجیو که خود را وابسته متفقین با نهضت مقاومت ایتالیا معرفی می‌کند و یک ستوان سیک هندی تباری و مین یاب به نام کیپ سینگ در صومعه زندگی هانا و بیمار انگلیسی دگرگون می شود. روزی که کاراواجیو و هانا در باره نوشته‌های هرودت بحث می کنند، خلبان انگلیسی گذشته اش را به یاد می آورد. او کنت لاسزلو آلماسی خلبان اکتشافی آثار باستانی است که در صحرای لیبی به اکتشاف می پرداخته است…

 

عنوانRead Me to Sleep
موسیقیدانGabriel Yared
آلبومThe English Patient
سبکSoundtrack
سال1996
شماره آهنگ22
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم4,6 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

https://dl.vmusic.ir/old/Soundtrack/Gabriel Yared – Read Me To Sleep [www.vmusic.ir].zip

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 


3 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00