موسیقی متن فیلم مسیر سبز (The Green Mile) اثری از توماس نیومن

The Green Mile

Green Mile [Soundtrack]

 

موسیقی ارسالی : متین جهان تَرک

شهرت توماس نیومن برای ایجاد نت های حماسی بسیار بالاست. او استعداد بسیار قوی در تنظیم آهنگ ها دارد که به خوبی در آثار خود از آن استفاده می کند که فیلم مسیر سبز نمونه ایی از بهترین کارهای وی بشمار می رود.

توماس مونتگمری نیومن (متول 20 اکتبر 1955 ) اهنگساز و رهبر ارکستر آمریکایی می باشد که بیشتر به دلیل ساخت موسیقی متن فیلم های بسیاریشناخته می شود. او یکی از شناخته شده ترین آهنگسازانی هست که در طول سه دهه برای بیش از 50 فیلم حرفه ایی آهنگسازی کرده است.

نیومن در کل 10 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است ، اگرچه همانند سال 2010 هنوز نتوانسته به این مهم دست پیدا کند. همچنین وی برنده بافتا ، دو جایزه گرمی  شده است و همچنین نامزد جایزه گلدن گلوب بود.

 

نگاهی گذرا به فیلم مسیر سبر (The Green Mile) :

مسیر سبز یک فیلم درام آمریکایی به کارگردانی فرانک دارابونت بر مبنای رمانی از استفن کینگ با همین عنوان می باشد. این فیلم در قالب فلش بک هایی از ستاره فیلم تام هنکس در نقش پل اجکام و مایکل کلارک دانکن در نقش جان کافی است که داستان پل و زندگیش را به عنوان افسر انتظار اعدام در دوران رکود بزرگ به تصویر می کشد که همراه با وقایع فوق العاده ایی برای او می باشد. 

فیلم برای چهار جایزه اسکار نامزد شده بود : بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلم ، بهترین صدا و بهترین فیلمنامه اقتباسی :.

 

عنوانThe Green Mile Theme
موسیقیدانThomas Newman
آلبومGreen Mile
سبکSoundtrack
سال2000
شماره آهنگ
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم۳,3 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

https://dl.vmusic.ir/old/Soundtrack/Thomas Newman – The Green Mile Theme [www.vmusic.ir].zip

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 


16 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00