موسیقی متن فیلم گمشده اثری از ونجلیس

Little Prince

Vangelis 1981 - Missing

شاهزاده کوچک ، عنوان موسیقی است که برای این مطلب انتخاب کرده ایم. آهنگ بسیار عاشقانه و احساسی که لحظات بسیار زیبایی را برای هر شنونده ایی رقم خواهد زد.

این آهنگ توسط آهنگساز یونانی سبک الکترونیک ، ونجلیس ساخته شده است. تم پیانو این فیلم به طور گسترده ایی در تبلیغات استفاده می شد و این در حالی بود که انتشار رسمی از این آلبوم وجود نداشت. برای اولین بار تم اصلی موسیقی متن فیلم گمشده در آلبوم ونجلیس در سال 1989 انتشار یافت.

 

نگاهی گذرا به فیلم گمشده :

گمشده (Missing) یک فیلم درام آمریکایی به کارگردانی کوستا گاوراس و با بازی ستارگانی همچون جک لمون ، سیسی اسپاچک ، ملانی مایرون ، جان شیا و چارلز کیوفی می باشد. این فیلم بر مبنای داستان واقعی روزنامه نگار آمریکایی ، چارلز هورمن است که به ناگهان بعد از کودتای خونین شیلی ناپدید می شود . این کودتا توسط رئیس جمهور مخلوع چپگرای شیلی ، سالوادور آلنده با پشتیبانی آمریکا در سال 1973 صورت می گیرد.

این فیلم در دوران دیکتاتوری پینوشه در شیلی ممنونع شده بود و این در حالی است که نه از پینوشه و نه از دیگر منابع مربوط به شیلی می شود در این فیلم نامی ذکر نشده است (اگرچه شهرهایی از شیلی بنام های وینا دل مار و سانتیاگو در فیلم نامشان آمده است.)

هر دو فیلم و کتاب اعدام چالز هورمن نوشته توماس هاوزر پس از طرح دعوی در دادگاه علیه کوستا گاوراس و کمپانی MCA توسط سفیر سابق ناتانیل دیویس و دو نفر دیگر از تمام فروشگاه ها جمع آوری شد. دادخواست علیه هاوزر بر اساس قانون مرور زمان کنار گذاشته شده بود. پس از رد دعوی ، این فیلم در سال 2006 توسط یونورسال دوباره منتشر شد.

 

عنوانLittle Prince – Love Theme
موسیقیدانVangelis
آلبومMissing
سبکSoundtrack
سال1981
شماره آهنگ2
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم۳ MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

https://dl.vmusic.ir/old/Soundtrack/Vangelis – Little Prince Love Theme [www.vmusic.ir].zip

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 


11 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00