دو موسيقی بسيار زيبا از فيلم سخنرانی پادشاه اثری از الکساندر دسپلت

The King's Speech

Alexandre Desplat - The King's Speech

درباره الکساندر دسپلت :

الکساندر مایکل دسپلت متولد 23 آگوست 1961 ، از بنامترین آهنگسازان فیلم در فرانسه و جهان می باشد. لازم به ذکر است که وی 4 بار نامزد جایزه اسکار ، 4 بار نامزد جایزه بافتا و برای 5 بار نامزد جایزه گلدن گلوب و موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب در سال 2006 برای کار خود در فیلم پرده نقاشی شده است. در سال 2011 نيز دسپلت نامزد به دریافت جایزه اسکار برای آهنگسازی فیلم سخنرانی پادشاه شد. كه اينبار هم موفق به اين مهم نشد.  از جمله پروژه های موفقی که دسپلت در هالیوود داشته می توان به فیلم هایی همچون ملکه ، مورد عجیب بنجامین باتن ، ماه نو ، آقای روباه شگفت انگیز ، دو قسمت فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ اشاره کرد.

نگاهی کوتاه به فیلم :

سخنرانی پادشاه (The King's Speech) یک فیلم درام تاریخی محصول سال ۲۰۱۰ بریتانیا به کارگردانی تام هوپر بر پایه فیلم‌نامه دیوید سایدلر است. این فیلم برنده جایزه برگزیده تماشاگران در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۱۰ شد و همچنین در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم‌نامه اوریژینال شد.

این فیلم درباره بخشی از زندگی جورج ششم، پادشاه بریتانیا و پدر الیزابت دوم ملکه فعلی این کشور است که دچار لکنت زبان بود. نقش پادشاه را در این فیلم کالین فرث و نقش پزشک او را جفری راش بازی کرده‌اند. داستان از هنگامی آغاز می شود که آلبرت (کالین فرث)، دوک یورک و فرزند کوچکتر پادشاه جورج پنجم (مایکل گامبون)، در نمایشگاه امپراتوری ۱۹۲۵ در ورزشگاه ومبلی صحبت می‌کند. هنگام سخنرانی توقف و لکنت در سخنرانی او به وضوح برای هزاران نفر از شنوندگان و مخاطبان آشکار می‌شود…

 

عنوانThe King's Speech
موسیقیدانAlexandre Desplat
آلبومThe King's Speech
سبکSoundtrack
سال2010
شماره آهنگ2
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم3.63 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

Alexandre Desplat – The King's Speech

 

عنوانThe Rehearshal
موسیقیدانAlexandre Desplat
آلبومThe King's Speech
سبکSoundtrack
سال2010
شماره آهنگ10
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم1.59 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

Alexandre Desplat – The Rehearshal

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


11 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00