آهنگی از فیلم پیشنهاد بیشرمانه اثری از جان باری

Indecent Proposal

John Barry

زمانی که برای اولین بار این فیلم را می دیدم و موسیقی بسیار زیبای آن را شنیدم ، مجذوب آن شده بودم ، من یکی از طرفداران موسیقی جان بری هستم که شروع آن مربوط به فیلم "با گرگها می رقصد" و سپس آشنایی با موسیقی متن فیلم مورد علاقه من یعنی "جایی در زمان" است. شنیدن موسیقی متن فیلم "پیشنهاد بیشرمانه" قلب و روح شما را تسخیر خواهد کرد، هر چند خود فیلم موفقیت چندانی نداشت و به عنوان بدترین فیلم سال برگزیده شد ولی موسیقی متن فوق العاده زیبایی دارد.

نگاهی کوتاه به فیلم :

پیشنهاد بیشرمانه (Indecent Proposal) یک فیلم درام آمریکایی به کارگردانی آدریان لین که در سال ۱۹۹۳ ساخته شده‌ است . فیلم چندان مورد استقبال منتقدین قرار نگرفت و جایزه تمشک طلایی را به عنوان بدترین فیلم سال برنده شد.

داستان فیلم مربوط به زوجی جوان است که به شدت عاشق هم بودند و برای فرار از مشکلات مالی حاضر می‌شوند پیشنهاد میلیونر سالخورده‌ ای را قبول کرده تا زن جوان در قبال گرفتن یک میلیون دلار یک شب را با او بگذراند. این هماغوشی سبب پشیمانی شوهر جوان می‌شود. آنها فکر می‌کردند که می‌توانند چنین مسئله‌ای را به راحتی فراموش کنند ولی این طور نمی‌شود و مرد جوان دچار نوعی حسادت به میلیونر می‌شود تا جایی که این اختلاف آنها را وا می‌دارد از یک دیگر جدا شوند…

 

عنوانWill You Still Love Me Tomorrow
موسیقیدانJohn Barry
آلبومInstrumental Suite From Indecent Proposal
سبکSoundtrack
سال1993
شماره آهنگ5
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم4.35 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

John Barry – Will You Still Love Me Tomorrow

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید


14 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00