آهنگی از فیلم حکومت نظامی به آهنگسازی میکیس تئودوراکیس

Paola 11099

State of Siege (Original Soundtrack)

اولین بار این آهنگ رو در نماهنگ نیلوفر آبی شبکه چهار شنیدم.همان موقع این آهنگ بخاطر تم زیبا و روان والبته اجرایی ساده بهمراه تصاویر زیبای انتخابی متناسب با آهنگ از طبیعت برای من بسیار دلنشین بود.

میکیس تئودوراکیس آهنگساز و فعال سیاسی کمونیست یونانی است. وی نزد دانشجویان و روشن‌فکران ایرانی در دورهٔ انقلاب ۱۳۵۷ ایران بسیار محبوب بود.
تئودوراکیس ساختن موسیقی فیلم را از ۱۹۳۵ آغاز کرد، اما عمدهٔ شهرت و اعتبارش را مدیون موسیقی فیلم زوربای یونانی (مایکل کاکویانیس ـ ۱۹۶۴) براساس رمان نیکوس کازانتزاکیس است. او در کارنامه فعالیتش، ده‌ها موسیقی فیلم، سمفونی، اپرا، موسیقی تئاتر و موسیقی مجلسی دارد.

نگاهی کوتاه به فیلم :

حکومت نظامی (State Of Siege) فیلمی ساخته کوستا گاوراس (فیلمساز یونانی الاصل سینمای فرانسه) در سال ۱۹۷۲ است. گاوراس می‌خواست که فیلم را حتماً در فضای آمریکای لاتین بسازد. کشور شیلی که در آن زمان، آلنده رهبری آنرا به عهده داشت برای فیلمبرداری انتخاب می‌شود (۱۹۷۲). یکسال پس از ساخت فیلم دولت آلنده به دست دیکتاتور خونخوار پینوشه سقوط می‌کند (۱۹۷۳). حدود ۳۰ نفر از بازیگران شیلیایی که در این فیلم نقش‌های فرعی را به عهده داشتند در این زمان تبعید، زندانی و اعدام می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر : حکومت نظامی ویکیپدیا

 

عنوانPaola 11099
موسیقیدانMikis Theodorakis
آلبومState Of Siege
سبکSoundtrack
سال1972
شماره آهنگ3
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم4.09 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

Mikis Theodorakis – Paola, 11099

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


37 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00