موسيقی متن فيلم ذهن زيبا اثری از جیمز هورنر

The Prize of One's Life…The Prize of One's Mind

A Beautiful Mind - Soundtrack 2002

"ذهن زیبا" یکی از فیلم های فوق العاده درام و غم انگیز، همراه با احساسات عمیق عاطفی است که تاکنون دیده ام. برای چنین فیلمی باید موسیقی در نظر گرفته می شد که احساسات بیننده را برای درک بهتر فیلم برانگیزد. جیمز هورنر با نت های به شدت تکان دهنده و احساسی توانست چنین اثری را خلق کند. موسیقی متن فیلم "ذهن زیبا" مسلما یکی از بهترین کارهای هورنر بشمار می آید که نامزد دریافت جایزه اسکار نیز بود.

از آثار برجسته جیمز هورنرمی توان به  فیلم های 'تایتانیک 'شجاعدل 'آپولو 13 'بیگانگان 'هدایت کننده موشک 'میدان رویاها'، اشاره کرد که در سال 1997 هورنر برای موسیقی فیلم تایتانیک برنده دو جایزه اسکار شد ، شامل اسکار برای آهنگ My Heart Will Go On" .. در همین سال سه جایزه گرمی و دو جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرد.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

یک ذهن زیبا، ( A Beautiful Mind) نام فیلمی آمریکایی است که دربارهٔ زندگی جان نَش ریاضیدان برندهٔ جایزهٔ نوبل و مسائلی که به دلیل بیماری روان‌گسیختگی با آنها مواجه می‌شود، ساخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۰۱ بر اساس کتابی به همین نام و نوشتهٔ سیلویا ناسار و به کارگردانی ران هوارد ساخته شده است. بازیگران اصلی آن راسل کرو در نقش جان نش و جنیفر کانلی در نقش همسر وی هستند.

a-beautiful-mind-original

 

عنوانThe Prize Of One's Life
موسیقیدانJames Horner
آلبومA Beautiful Mind
سبکSoundtrack
سال2002
شماره آهنگ14
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم2.81 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

James Horner – The Prize Of One's Life

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


6 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00