موسیقی متن زیبایی از انیمیشن “آقای فاکس شگفت‌انگیز” اثری از الکساندر دسپلت

Mr. Fox in the Fields

Fantastic Mr. Fox 2009

اگر از علاقه مندان به برنامه جایزه اسکار باشید و 82 دومین دوره آن را در سال 2010 دیده باشید ، یکی از برنامه های جالب و دیدنی این برنامه مربوط به معرفی بهترین موسیقی متن فیلم بود که بعد از معرفی شدن موسیقی های برگزیده ، اجراهای بسیار جالبی از رقص گروهی بر روی این موزیک ها انتخاب شده بود .

یکی از موسیقی های نامزد جایزه اسکار این دوره که رقص زیبایی برای آن انتخاب شده بود کاری از الکساندر دسپلت برای انیمیشن "آقای فاکس شگفت‌انگیز" بود. یک موسیقی دوست داشتنی که تمام ویژگی های انیمیشن را در خود گنجانده و به نوعی تداعی کننده تمام فیلم می باشد.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

آقای فاکس شگفت‌انگیز (Fantastic Mr. Fox) نام یک فیلم انیمیشن استاپ موشن آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی وس اندرسن است. فیلم‌نامه این فیلم بر پایه رمان کودکانه‌ای به همین نام اثر رولد دال توسط وس اندرسن و نوآ بامباک نوشته شده‌ است.

در این انیمیشن بازیگران برجسته‌ای همچون جرج کلونی (آقای فاکس/روباه)، مریل استریپ (خانم فاکس/روباه)، جیسن شواتسمن (اش)، بیل موری (بجر/گورکن) و ویلم دفو (رت/موش) به‌جای شخصیت‌ها صحبت کرده‌اند.

 آقای فاکس (روباه) به همراه همسر و فرزندانش در دامنه یک تپه در همسایگی خانواده‌های گورکن، خز و خرگوش زندگی می‌کنند. فاکس هر شب به مزرعه یکی از سه مزرعه‌دار پایین تپه دستبرد می‌زند. تا اینکه کشاورزها به نام‌های باگیس، بانس و بین تصمیم می‌گیرند به کمک هم روباه را به دام بیاندازند.

 

 

عنوانMr. Fox in the Fields
موسیقیدانAlexandre Desplat
آلبومFantastic Mr. Fox
سبکSoundtrack
سال2009
شماره آهنگ3
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم0.99 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

Alexandre Desplat – Mr. Fox in the Fields

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

 


3 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00