آهنگ زیبایی از فیلم “چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد” اثری از الکس نورث

Who's Afraid of Virginia Woolf

Who's Afraid of Virginia Woolf 1966

موسیقی ارسالی توسط : کاظم نجیبی

یکی از دلایل اصلی معرفی موسیقی متن این فیلم ، آهنگ های خاطره انگیز و فراموش نشدنی الکس نورث است که شنیدنش را برای همه شما علاقه مندان توصیه می کنیم.

الکس نورث ( متولد 4 دسامبر 1910 – فوت 8 سپتامبر 1991 ) آهنگساز آمریکایی بود که اولین موسیقی متن فیلم را برا اساس سبک جاز نوشت و یکی از اولین کسانی بود که نت های موسیقی نوگرایی در هالییود نوشته است.

او آهنگسازی بود که نت های موسیقیش بر اساس استاندارد های روز موسیقی کلاسیک بود و موفق شده بود سبک مدرنیسم خود را با ساختار فیلم های آن دوره ادغام کند. او 14 بار نامزد جایزه اسکار شده است که برای موسیقی متن این فیلم نیز نامزد جایزه اسکار بوده است ولی هر بار در کسب آن ناموفق بوده است.

نورث یکی از دو موسیقیدان بزرگی است که در طول عمر کاری خود تنها موفق به کسب دو جایزه اسکار شده است و دیگری انیو موریکونه می باشد.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

چی کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟ (Who's Afraid of Virginia Woolf) فیلم درام سیاه و سفیدی به کارگردانی مایک نیکولز است که در سال ۱۹۶۶ بر اساس اقتباس از نمایشنامه‌ ای به همین نام از ادوارد آلبی ساخته شد.

داستان فیلم با معرفی یک زن و شوهر ، جرج و مارتا ، در حالی که از یک میهمانی باز می گردند  شروع می شود و خیلی سریع درمی یابیم جرج ،شوهری خسته و بهانه گیر از مارتا ی الکلی است . جرج در يک دانشکده ی نيوانگلند، استاديار تاريخ است و همسرش، مارتا دختر رئيس دانشکده. اين دو زندگي زناشويی نابهنجاری دارند و مدام يک ديگر را آزار مي دهند…

 

Who's Afraid of Virginia Woolf 1966 screen

 

عنوانMain Title
موسیقیدانAlex North
آلبومWho's Afraid of Virginia Woolf
سبکSoundtrack
سال1966
شماره آهنگ2
کیفیت۱۲۸ kbps
حجم3.00 MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

Alex North – Who's Afraid of Virginia Woolf – Main Title

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


6 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00