گیتار فلامنکوی زیبایی از یوهانس لینستید در آهنگ “گرگ و میش”

Twilight

Johannes Linstead - Mistico 2009

یوهانس لینستید که با نام Sevara شناخته می شود، گیتاریست و نوازنده معروف کانادایی است که دارای ذوق هنری در خلق آثاری با گیتار اسپانیایی در سبک های آفریقایی ، کوبایی ، خاورمیانه ، و آمریکای لاتین (پرکاشن) است و تمام آثار وی در لیست مجله بیلبورد قرار دارد. او در سال 2007 به عنوان بهترین گیتاریست نام گرفت و توانست در کشور کانادا جایزه بهترین آلبوم موسیقی را با آلبوم کافه گرمسیری به خود اختصاص دهد. 

یوهانس در سن هشت سالگی تحصیل در رشته گیتار و درست زمانی که در تولدش به او گیتاری هدیه داده شده آغاز کرد و توانست به پیشرفت های چشمگیری از همان ابتدای فعالیت خود دست پیدا کند. او ابتدا جذب گیتار کلاسیک شد و تا نوجوانی در این سبک فعالیت خود را ادامه داد اما به علت علاقه و عشق به گیتار و موسیقی ، فعالیت خود در سبک های دیگر از جمله راک ، فلامنکو ، جاز و … را شروع کرد تا در دوره دبیرستان عضو گروه جاز شد و توانست جایزه بهترین موزیسین سال را از آن خود کند. 

یوهانس سبک موسیقی های خود را از سفر به کشورهای مختلف از جمله هند ، بحرین ، اسپانیا ، کوبا ، مکزیک ، و حداقل بیست و دو کشور دیگر الهام گرفته است. وی سالهای طولانی به مطالعه و آموزش یوگا پرداخت و نام Seva به معنی خدمت فداکارانه را برای خود برگزید. او در زمستان 2006 سازمانی به نام '' زمین الهی '' را تاسیس کرد که در آن جامعه انسانی به صورت آنلاین به رد و بدل اطلاعات مربوط به معنویت ، سلامت و سیاست دنیا می پردازد و هدف آنها هم درک کامل از فلسفه الهی زمین است تا به جهان شادتر و سالم تری دست پیدا کنند.

منبع + و +

 

عنوانTwilight
موسیقیدانJohannes Linstead
آلبومMistico
سبکFlamenco
سال2009
شماره آهنگ4
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم4.90MB / 2.51MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 4.90 MB

Johannes Linstead – Twilight

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت ۶۴kbps / حجم : 2.51 MB

Johannes Linstead – Twilight

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار یوهانس لینستید (Johannes Linstead)

مجموعه آثار یوهانس لینستید (Johannes Linstead) گيتاریست کانادایی

 


6 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00