اوج هنرنمایی هانس زیمر در فیلم آخرین سامورایی

The Last Samurai

The Last Samurai 2003

موسیقی ارسالی توسط : علی کهنی

هانس زیمر یکی از پیشگامان ترکیب موسیقی الکترونیک و ارکستر و همچنین موسیقی غربی و بومی است که هر دو اینها را با مهارت خاصی در ترسیم یک موسیقی سنتی با استفاده از ساز اصیل ژاپنی "تایکو" ، برای صحنه های اکشن فیلم به کار برده است و این در حالی است که ساخت یک موتیف ملودیک غربی برای شخصیت اصلی فیلم (تام کروز) در نقطه مقابل آن قرار دارد. ارائه آهنگ های حماسی که دارای ویژگی های اصیل و بومی یک جغرافیای خاص باشد از جمله آثار منحصر بفردی است که از آهنگسازانی همچون هانس زیمر بر می آید.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

در روزهایی که دست یافتن به واقعیت محض تمام هدف زندگی انسان‌ها شده، افسانه‌ها تاثیر عمیقی بر انسان می‌گذارند. گاه آنقدر غرق در روزمرگی‌ها و یکنواختی می‌شویم که از یاد می‌بریم زیستن و جنگیدن برای حفظ شرافت از افتخارات پدران ما بوده ‌است. فیلم «آخرین سامورایی» به کارگردانی ادوارد زوویک، تلاش می‌کند این داستان تاریخی را در گوش مردمان امروز زمزمه کند.

 فیلم روایتگر داستان سرباز آمریکایی (نيتان آلگرن) است که در پی درخواست دولت ژاپن برای آموزش سربازان ژاپنی و تجهیز آنان به سلاح گرم به ژاپن می رود. این ساخت سپاه جدید هدفی دارد و آن از بین بردن سامورایی‌هایی است که اطرافیان امپراتور، امپراتور جوان را از آنان بیم می‌دهند و تلاش می‌کنند او را قانع سازند سامورایی‌ها و در صدر آنان، کاتسوموتو قدرت را از کف او خارج می‌سازند.

آلگرن در پی ارتباطی که با سامورایی ها پیدا می کند شیفته سبک و سیاق زندگی آنها می شود و در صحبت‌هایی که بین او و کاتسوموتو رد و بدل می‌شود او پی به پوچی جنگ با سامورایی‌ها می‌برد و در می‌یابد تنها یک وسیله برای برآورده ‌شدن مطامع درباریان و مهم‌ترین دشمن کاتسوموتو،اومورا(ماساتو هارادا) بوده و در جبران اشتباهش تلاش می‌کند سامورایی بودن و روح زندگی سامورایی را بیاموزد و پس از مدتی، یک سامورایی تمام عیار می‌شود.

منبع +

The Last Samurai Screen

 

عنوانA Way of Life
موسیقیدانHans Zimmer
آلبومThe Last Samurai
سبکSoundtrack
سال2003
شماره آهنگ1
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم7.41MB / 3.77MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 7.41 MB

Hans Zimmer – A Way of Life

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت ۶۴kbps / حجم : 3.77 MB

Hans Zimmer – A Way of Life

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار هانس زیمر : آهنگساز برجسته فیلم

مجموعه آثار هانس زیمر : آهنگساز برجسته فیلم

 


23 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00