آلن سیلوستری در موسیقی متن فیلم “کاپیتان آمریکا : اولین انتقام جو”

Captain America: The First Avenger

Alan Silvestri - Captain America The First Avenger - 2011

آلن سیلوستری در فیلم "کاپیتان آمریکا : اولین انتقام جو" موسیقی متن بیادماندنی را ایجاد کرده است که در رابطه با آن آیندگان بسیار خواهند گفت. شاید شما هم جزء علاقه مندان قدیمی موسیقی متن فیلم ها باشید و آثار جان ویلیامز بخصوص در موسیقی متن فیلم های "جنگ ستارگان" و "اینیانا جونز" برایتان یادآور لحظه های زیبایی باشد ، به شخصه از شنیدن موسیقی این دو فیلم بسیار لذت می برم. این روزها هنوز بر این باورم که موسیقی متن این دو فیلم یکی از بهترین هایی است که تاکنون ساخته شده .

کاپیتان آمریکا با هیاهوی بسیاری تابستان امسال وارد بازار شد و نگاه های زیادی را به خود جلب کرد که به نظر من این تنها به دلیل حضور بازیگران عالی همچون ( کریس ایوانز، تامی لی جونز ، هیگو ویوینگ ، هیلی آت‌ول ، دومینیک کوپر ، نیل مکدانا و دیگر) نیست بلکه موسیقی متن بسیار جذابش نقش مهمی در مطرح بودن فیلم دارد.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

 "کاپیتان آمریکا : اولین انتقام جو" فیلم ابر قهرمان آمریکایی بر اساس شخصیت های ابر قهرمان کمیک استریپ مارول است. نخستين كتاب کمیک از مجموعه کاپیتان آمریکا با عنوان "کمیک استریپ‌های کاپیتان آمریکا" در مارس ۱۹۴۱ چاپ شد. شخصیت اصلی فیلم یکی از نخستین ابرقهرمان‌های مارول است و زمانی منتشر شد که مارول هنوز به اسم "تايملي كميكز" خوانده می‌شد. "کاپیتان آمریکا" را به عنوان روحیه آمریکايی و سمبلی برای مردم آمریکا می شناسند. از اين مجموعه ۲۱۰ میلیون نسخه به فروش رسیده است.

داستان فیلم در دهه 1940 روی می‌دهد و درباره استیو راجرز، یک پسر یتیم و لاغرمردنی (با بازی کریس ایوانز) است که وقتی از خدمت سربازی معاف می‌شود، داوطلبانه خود را در اختیار یک پروژه تحقیقاتی کاملا محرمانه قرار می‌دهد. او در نتیجه این آزمایش تجربی به ابرقهرمانی عضلانی به نام کاپیتان آمریکا تبدیل می‌شود.

"کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو" را جو جانستن کارگردانی کرده و هیلی آت‌ول، تامی لی جونز، هوگو ویوینگ، استنلی توچی و ساموئل ال. جکسن از دیگر بازیگران این فیلم 140 میلیون دلاری هستند.

 

The First Avenger

 

عنوانSelection
موسیقیدانAlan Silvestri
آلبوم Captain America The First Avenger
سبکSoundtrack
سال2011
شماره آهنگ1-3
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم 

 

 

 

 

 

 

 

Fight On The Flight Deck / Main titles

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 0٫9 MB

Alan Silvestri – Main titles

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت ۶۴kbps / حجم : 0٫5 MB

Alan Silvestri – Main titles

 

Farewell To Bucky

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۲٫۴۹ MB

Alan Silvestri – Farewell to Bucky

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت ۶۴kbps / حجم : ۱٫۲۵ MB

Alan Silvestri – Farewell to Bucky

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

آلبوم کامل با کیفیت FLAC در مجموعه زیر موجود می باشد.

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

 


1 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00