موسیقی متن فیلم تحسین شده داستان سرراست

Final Miles

Angelo Badalamenti - The Straight Story 1999

موسيقی ارسالی توسط : سید شهاب الدین محسن نژاد

دیوید لینچ کارگردان مشهور آمریکاییست که همواره مورد توجه و تشویق منتقدان سینما قرار داشته است ،  بدین سبب که فیلم هایش اغبلب در ژانر – سو رئالیسم – ساخته می شود ، از خط داستانی ساده و خطی پرهیز شده و قصه ی فیلم سر شار از معما ها و پیچیدگی های متعدد است که از ابتدای فیلم شروع شده و تا پایان فیلم تنها بر حجم آن افزوده می شود بی آنکه اغلب پاسخی برای آنها پیدا شود .

برای درک فیلم و گره های داستان تماشا گران پیگیر فیلم یا به قولی فیلم باز به طور خوش بینانه احتیاج دارند حداقل 2 بار فیلم را تماشا کنند و گُه گاه نتیجه تحلیل آنها چیزی بر خلاف نقد منتقدین است .

این ویزگی های انحصاریست  که دیوید لینچ را از سایر کارگردانان جدا کرده و باعث شده مخاطبین خاصی نیز داشته باشد . همه چیز برای لینچ باید خاص باشد از متن گرفته تا گروه ، کَست و حتی موسیقی و موسیقیدان . وی به سبب وحم ، استرس ، دلهره و اندوهی که در فیلم هایش وجود دارد نیازمند کسی است تا این فضای سورئال را خوب بشناسد و بتواند با موسیقی ممتد زیبایش این حس را در فیلم تقویت کند .

همین موضوع باعث شده تا وی اغلب در پروژه هایش از آنجلو بادالامنتی بهره ببرد ، موسیقیدانی منحصر به فرد که به جرات می توان او را هنرمندی هم ردیف اساتیدی چون انیو موریکنه و ونجلیز دانست .

از جمله همکاری های وی با دیوید لینچ می توان به آثاری همچون جاده مالهالند ، بزرگراه گمشده و داستان سرراست اشاره کرد .

تراک 6 و 7 از ساند تراک فیلم زیبا و تحسین شده داستان سر راست _ دو قطعه موسیقی بی نهایت زیبا برای کسانی که به موسیقی آرام ، ممتد همراه با اندوه و دالهره علاقه دارند .

 

عنوانFinal Miles
موسیقیدانAngelo Badalamenti
آلبومThe Straight Story
سبکSoundtrack
سال1999
شماره آهنگ6
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم 

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.80 MB

Angelo Badalamenti – Final Miles

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار آنجلو بادالامنتی

مجموعه آثار آنجلو بادالامنتی

 


6 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00