اثری بسیار زیبایی از جاسپر کید در موسیقی متن بازی “فرقه یک آدم‌کش ۲”

Ezios Family

Jesper Kyd - Assassin's Creed II - Original Game Soundtrack

موسیقی ارسالی توسط : dr.james

جاسپر جکابسون کاید به اختصار جاسپر کاید متولد فوریه ۱۹۷۲ موسیقی دان و آهنگساز دانمارکی است. وی سبک های"dark ambient" ، "electronic" و "syphonic" را ترکیب و چندین جایزه را نصیب خود کرده‌است.

امروزه او بیشتر به دلیل ساخت موسیقی سری بازی‌هایی مانند "Hitman" و "اساسینز کرید" و همکاری در "Unreal tournament ۳" شناخته شده‌است.  وی در حیطه وسیعی اعم از رسانه‌های تصویری و غیر تصویری فعالیت داشته‌است ولی مهمترین آنها بازی‌های ویدئویی هستند و در بین آثار سینمایی بلند و کوتاه وی چندان عناوین بزرگی به چشم نمی‌خورد.

وی کار خود را با پیانو در سال‌های ابتدایی شروع می‌کند و چند سال را صرف یاد گیری کلاسیک گیتار، خواندن نت‌ها و آواز در گروه کر می‌کند ولی او بیشتر "خود آموخته" بوده‌است. به گفته ی خودش بازی ویدئویی MDK۲ از اتودیو BioWare آغاز شناخته شدن او بوده‌است. سایت معتبر گیم‌اسپات موسیقی بازی "Freedom Fighters" که از آثار Kyd است را به عنوان بهترین موسیقی سال در زمان انتشار بازی معرفی کرده‌است.

 

نگاهی کوتاه به بازی :

فرقه یک آدم‌کش ۲ یا اساسینز کرید ۲ دومین بازی از سری فرقه یک آدم‌کش است که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال ساخته و توسط یوبی‌سافت منتشر شد. این بازی داستانی غیرخطی دارد و برای دستگاههای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰؛ و سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌است.

داستان بازی فرقه یک آدم کش 2 از جایی آغاز می‌شود که دزموند مایلز که به وسیله دستگاه Animus توانسته بود به دوران جنگ‌های صلیبی سفر کند و نکات ناگفته آن زمان را کشف کند به همراه دختر جوانی به نام لوسی استیلمن که مسئول دستگاه Animus است از محلی که در آن فعالیت می‌کنند، فرار کند. پس از اینکه آن‌ها موفق می‌شوند از دست ماموران امنیتی فرار کنند به محل جدیدی می‌روند که دستگاه Animus 2 در آن قرار دارد…

 

عنوانEzio's Family
موسیقیدانJesper Kyd
آلبومAssassin's Creed II
سبکSoundtrack
سال2009
شماره آهنگ3
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم 

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.95 MB

Jesper Kyd – Ezios Family

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

موسیقی متن سری بازی فرقه یک آدم کش با کیفیت FLAC  در این مجموعه موجود است.

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


13 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00