موسیقی متن بسیار غم انگیز فیلم باباعزیز ساخته ی آرماند آمار

Bab'Aziz

Armand Amar - Bab'Aziz 2005

موسیقی ارسالی توسط : مصطفیM

موسیقی جزئی جدائی ناپذیر در این فیلم می باشد ، هر قطعه موسیقی درست و بجا برای همان سکانس نوشته و با کلمات و دیالوگ های فیلم در هم تنیده شده است. قطعه دوم از موسیقی متن فیلم با عنوان "بابا عزیز" یکی از زیباترین های این فیلم می باشد که با اجرای بسیار زیبای لوون میناسیان با ساز دودک همراه است. یک موسیقی والا از یک سفر عرفانی و متعالی در فیلم برای جویندگان کمال و زیبای خالص …

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

بابا عزیز فیلمی به کارگردانی  و نویسندگی ناصر خمیر به سال 2005 می باشد که در ایران و تونس فیلمبرداری شده است. در این فیلم پرویز شاهین خو ، مریم حمید ، حسین پناهی  و گلشیفته فراهانی به ایفای نقش پرداخته اند.

بابا عزیز داستان سفر پیرمردی با نوه كوچكش، ایشتار در بیابان‌های سوزان به قصد شركت در مراسم عمومی دراویش است كه هر پنج سال یكبار‌ در محلی كه همچون كعبه پذیرای مردم با نژادها و زبان‌های مختلف است، برگزار می‌شود. باباعزیز در طول مسیر برای نوه كوچكش تعریف می‌كند كه چگونه روزی در حشمت و جلال به همه چیز پشت كرده و برای یافتن حقیقت، سال‌ها بی‌حركت به ته بركه آبی خیره شده بود. باباعزیز در طول مسیر در منازل مختلفی توقف می‌كند و با آدم‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود تا این‌كه سرانجام با رسیدن به مكانی كه پیش از این‌ها برای خود تدارك دیده بود، چشم از جهان می‌بندد.

 

عنوان Bab Aziz
موسیقیدان Armand Amar
آلبوم Bab' Aziz
سبک Soundtrack
سال 2006
شماره آهنگ 2
کیفیت ۱۲۸kbps /  64kbps
حجم 5.75MB / 2.91MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 5.75MB

Armand Amar – Bab Aziz

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


11 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00