موسیقی متن بیاد ماندنی فیلم پدرخوانده قسمت دوم کاری از نینو روتا و کارمینه کاپولا

 The Godfather Part II

Nino Rota - The-Godfather Part II 1974

موسیقی متن فیلم پدرخوانده قسمت دوم در سال 1974 توسط کمپانی ABC و در سال 1991 توسط کمپانی MCA در لوح فشرده ایی وارد بازار شد . نت های اصلی موسیقی این فیلم نوشته نینو روتا می باشد که توسط کارمینه کاپولا اجرا شده است. بسیاری موسیقی متن قسمت دوم پدرخوانده را بسیار فراتر از قسمت اول و سوم می دانند.

نینو روتا (متولد۳ دسامبر ۱۹۱۱- درگذشتهٔ ۱۰ آوریل ۱۹۷۹) آهنگ‌ساز ایتالیایی بود که بیشتر به‌خاطر آثارش در زمینهٔ موسیقی متن فیلم و به‌خصوص همکاری‌هایش با فدریکو فلینی شناخته شده‌است.  روتا آفرینندهٔ تم معروف پدر خواندهٔ فرانسیس فورد کاپولا و موسیقی ۲ فیلم از فرانکو زفیرلی که برمبنای آثار شکسپیر ساخته شدند، نیز هست. او طی سال‌های فعالیت‌اش برای بیش از ۱۵۰ فیلم آهنگ ساخت. روتا علاوه بر آهنگ‌سازی فیلم، ده اپرا، پنج باله و تعدادی آثار دیگر برای ارکستر و کُر نوشته‌است.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

پدرخوانده: قسمت دوم  فیلمی داستانی-جنایی به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و محصول سال ۱۹۷۴ کمپانی آمریکایی پارامونت پیکچرز می‌باشد. این فیلم پس از موفقیت درخشان فیلم پدرخوانده و در ادامه آن ساخته شد. 

کاپولا در ابتدا نمی‌خواست که خود این فیلم را بسازد (به دلیل جنجال‌های بسیار با کمپانی در ساخت فیلم پدرخوانده) و کارگردانی آن را به مارتین اسکورسیزی که در آن زمان زیاد به شهرت نرسیده بود پیشنهاد کرد ولی کمپانی پارامونت با این پیشنهاد مخالفت کرد ولی در عوض کاپولا اختیارات زیادی از آنها گرفت و با این کار خود، از دخالت‌های بسیار کمپانی جلوگیری کرد. 

این فیلم مانند قسمت اول آن هواداران بسیاری دارد و بین منتقدان بحث‌های زیادی مبنی بر اینکه کدام فیلم بهتر است شده‌است. این فیلم در نظرسنجی وب‌گاه «IMDb» تاکنون حائز مقام سوم شده‌است. همچنین مقام دوم نظرسنجی از کارگردانان و مقام چهارم نظرسنجی از منتقدان مجلهٔ سایت‌اندساند را نیز دارا است.

 

عنوانMain Title/The Immigrant
موسیقیدانCarmine Coppola & Nino Rota
آلبومThe Godfather Part II
سبکSoundtrack
سال1972
شماره آهنگ1
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم3.19MB / 1.64MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.19 MB

Carmine Coppola & Nino Rota – The Immigrant

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار نینو روتا (Nino Rota)

مجموعه آثار نینو روتا (Nino Rota)


6 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00