مايکل نایمن و هنر نمایی او در فیلم پیانو

The Heart Asks Pleasure First

Michael Nyman - The-Piano 1993

با تشکر از آقای بهزاد نبوی

مايکل نایمن  يکی از مهم ترين و فعال‌ترين آهنگسازان بريتانيا و يکی از چهره‌های مطرح موسيقی فيلم امروز، آهنگساز، پيانيست، اپرانويس و موزيکولوژيست مينی‌ماليست انگليسی و کسی که برای نخستين‌بار واژه مينی‌ماليسم را وارد دنيای موسيقی کرد.

نایمن متولد 1944 لندن است. تحصيلاتش را در زمينه موسيقی در آکادمی موسیقی لندن به اتمام رساند و به ساختن موسيقی‌های تجربی پرداخت اما به خاطر انتقاداتی که به کارهايش شد، ساختن موسيقی را رها کرد و ترجيح داد به عنوان موزيکولوژيست به تحقيق و پژوهش در زمينه موسيقی بپردازد. پس از آن درگير نوشتن نقد موسيقی برای نشرياتی مثل Spectator شد و نخستين کسی بود که در اين مجله در نقد کارهای کورنليس کارديو آهنگساز انگليسی از واژه مينی ماليسم در موسيقی استفاده کرد. 

  اما با موسيقی فيلم پيانو ساخته جين کمپين فيلمساز استراليايی بود که شهرت نایمن عالمگير شد. فيلمی که به طور مشترک با فيلم وداع با محبوبه‌ام ساخته چن کايگه نخل طلای 1993 را به دست آورد. راجر ابرت منتقد فيلم آمريکايی آن را جذاب ترين داستان عاشقانه سينما خواند اما بل هوکز(Belle Hooks) منتقد فمينيست عليرغم ستايش فمينيست‌ها از اين فيلم و تفسيرهای متعدد فمينيستی، آن را يک اثر نژادپرستانه دانست. فيلمی که آلبوم موسيقی آن به يکی از پرفروش ترين آلبوم‌های موسيقی فيلم بدل شد و بيش از سه ميليون نسخه از آن به فروش رفت.

 

عنوانThe Heart Asks Pleasure First
موسیقیدانMichael Nyman
آلبومThe Piano
سبکSoundtrack
سال1993
شماره آهنگ20
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم2.94MB / 1.50MB

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 2.94 MB

Michael Nyman – The Heart Asks Pleasur

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

 


6 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00