تکنوازی زیبا و بی نظیر پیانو اثری از رالف زومال

Being There

Ralph Zurmuhle - Our Mother (2007)

 

رالف زومال یک پیانیست چیره دستیست که قیل از بیست سالگی موفق به گذارندن تحصیلات مرتبط با موسیقی کلاسیک شد . اوایل برای فیلم ها موسیقی متن می ساخت و همچنین برای تئاتر موسیقی پایانی می نوشت و اجرا می کرد چندین کار تکنوازی برای تلویزیون اسپانیا نیز در کارنامه او دیده می شود..

اولین آلبوم رالف با عنوان "میانه" در بارسلونا تکمیل شد که چندین کار تکنوازی زیبا همرا با تعدادی از اجراهای وی در کنسرت های اسپانیا را شامل می شد.

زومال گزیده کار است و مدت زیادی (سه سال ) پس از اولین آلبوم استودیویی آلبومی به نام "صمیمیت" را توسط ناشری گمنام در آمریکا منتشر کرد. این آلبوم با نظر مثبت بسایری از منتقدین روبرو شد، کتی پارسون نقد مثبتی را در سایت فروش موسیقی اپل منتشر کرد و آلبوم زومال را شاهکار سال معرفی کرد.

 

Ralph Zurmuhle

 

زومال یک پیانیستی بی نظیریست با اجراهایی که نهایت قدرت سادگی را همراه با طیف گسترده ای از احساسات را نشان می دهد که فهم او را از موسیقی کلاسیک نشان می دهد موسیقی روانگرایی را عرضه می کند قطعاتی که زومال قرار داده حالتی مانند مکالمه را تداعی می کند و ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر دارند .

بتازگی از زومال آلبومی به نام "اعتدال"  منتشر" شده است.  آلبوم زیبایست ،یکی از آهنگ های این آلبوم به نام The Beacon تکراریست اما متفاوت اجرا شده است.

مطالعه ای که در مورد این آلبوم داشتم و همچنین بررسی های منتقدان شباهت کاراهای زومال با جورج وینستون و کیت جارت را نشان می دهد. به هر حال کارهای این دو را نیز توصیه می کنم.  بعدا در مورد این دو پیانیست خواهیم گفت.

با تشکر از آقای امینی

Amini.eu
 

عنوانBeing There
موسیقیدانRalph Zurmuhle
آلبومOur Mother
سبکNew Age
سال2007
شماره آهنگ1
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم7.68MB / 3.92MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 7.68 MB

Ralph Zurmuhle – Being There

 

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : آرشیو کاملی از آهنگهای معرفی شده در سایت والا موزیک

آرشیو کاملی از آهنگهای معرفی شده در سایت والا موزیک

 


7 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00