سفری در اعماق كيهان با آهنگ زيبای ونجليس (صدا و سيما)

Monastery Of La Rabida

Vangelis - 1492 Conquest Of Paradise 1992

…دلم میخواهد بر بالهای باد نشینم و آنچه را که پروردگار جهان پدید آورده، زیر پا گذارم تا مگر روزی به پایان این دریای بیکران رسم و بدان سرزمین که خداوند سرحد جهان خلقتش قرار داده است، فرود آیم.

از هم اکنون در این سفر دور و دراز، ستارگان را با درخشندگی جاودانی خود می بینم که راه هزاران ساله را در دل افلاک می پیمایند تا به سرمنزل غایی سفر خود برسند اما بدین حد اکتفا نمیکنم و همچنان بالاتر میروم. بدانجا میروم که دیگر ستارگان فلک را در آن راهی نیست.

دلیرانه پا در قلمرو بی پایان ظلمت و خاموشی میگذارم و به چابکی نور، شتابان از آن میگذرم. ناگهان وارد دنیایی تازه میشوم که در آسمان آن ابرها در حرکتند و در زمینش، رودخانه ها به سوی دریاها جریان دارند.

در یک جاده ی خلوت، رهگذری به من نزدیک میشود؛ میپرسد: «ای مسافر، بایست. با چنین شتاب به کجا میروی؟» میگویم: «دارم به سوی آخر دنیا سفر میکنم. میخواهم بدانجا روم که خداوند آن را سرحد دنیای خلقت قرار داده است و دیگر در آن ذی حیاتی نفس نمی­کشد.»

میگوید: «اوه، بایست؛ بیهوده رنج سفر را بر خویش هموار مکن. مگر نمیدانی که داری به عالمی بی پایان و بی حد و کران قدم میگذاری؟»

ای فکر دورپرواز من! بالهای عقابآسایت را از پرواز بازدار و تو ای کشتی تندرو خیال من! همینجا لنگر انداز؛ زیرا برای تو بیش از این اجازهی سفر نیست…

شيلر

يادش بخير! اولين بار اين آهنگ را در نماهنگ زيباي نيلوفر آبی شبكه چهار ديدم. اين آهنگ را در كنار موسيقی بي نظير "فتح بهشت" ونجليس همراه با تصاويری از مناطق ساحلی ومناظر زيبای طبيعی قرار داده بودند . با اين آهنگ آسمانی همراه شويد و به دورترين مناطق عالم هستی سفر كنيد تا عظمت خلقت را دريابيد.

 

عنوانMonastery Of La Rabida
موسیقیدانVangelis
آلبوم1942 Conquest Of Paradise
سبکSoundtrack
سال1992
شماره آهنگ3
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم3.38MB / 1.75MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.38 MB

Vangelis –  Monastery Of La Rabida

 

galaxy

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار Vangelis

مجموعه آثار Vangelis

 

 


49 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00