پیانو رویایی و احساسی از کارسیالی با عنوان (باران)

Rain

Corciolli - Sounds of Nature 2001

گردآوری مطالب و ارسال وسیقی توسط : مصطفیM

صدای باران تداعی خاطرات تلخ وشیرین گذشته است که با گذشتن چندین سال هنوزهم
وقتی پاییز میشود پنجره ها را باز میکنم و به علف ها میگویم برخیزید تا
پنجره ها را به روی خزان ببندیم. . .
و دلم از خلوت کوچه می گیرد و من هنوز هم می دانم . . .
بارانی شدن ، دل آسمانی می خواهد

 

Corciolli

کارسیالی دریکی از پرجمعیت ترین شهرهای آمریکای جنوبی ویکی از بزرگترین شهرهای جهان یعنی شهر سائو پائولو برزیل با جمعیت 640/785/ 9 به دنیا آمد. شروع تولید آلبوم های او از سال 1993 بود.علاقه او به سایزر منجرشد تا اومطالعات موسیقی را در سن 13 سالگی با آموختن پیانو یاد بگیرد. در این زمان او با پیوستن به گروه های تشکیل شده توسط دوستان ترتیبات و ترکیبات ارائه شده ی او مورد مطالعه قرار گرفت و پس از موفقیت در سال 1986 به عنوان یک نوازنده حرفه ای به کالج معماری و شهرسازی رفت وفارغ التحصیل معماری در دانشکده Pixinga شد.

بعضی از کارهای اودر آلبوم های تلفیقی مانند هنرمندان برجسته ی بین المللی ونجلیس ،هانس زیمر،سارا برایتمن،لوچیانو پاواروتی،کیتارو وآلن پارسونزشروع آهنگسازی درسال های اخیر برای فیلم ها بود. اودرسال 1993 اولین آلبوم خود را با الهام از صداهای منحصربه فرد و ترکیب های شعارهای میلادی و ترتیب های ارکستربه کارگرفت که مورد استقبال مردم و منتقدان قرار گرفت و این آلبوم در کشورهای مختلف منتشر شد.

کارسیالی در سال بعد با دو کنسرت از موسیقی های مقدس تبت و به یاد ماندنی آنها در آمریکای لاتین و سائو پائولو مورد استقبال راهبان تبتی و پاپ ژان پل دوم قرار گرفت که با لوح یاد بود رحت ازاو قدر دانی کردند. از کارهای مورد استقبال او می توان به آلبوم (خانه ی ما)(2008) نگاه کرد که با با فروشی بیش از یک میلیون سی دی فروخته شده دربرزیل و انتشار آلبوم او در بیش از 40 کشورجهان ازدیگرافتخرات این آهنگسازاست.

کارسیالی در طول زندگی هنری خود جوایز زیادی کسب کرده است که همگان علت این تقدیرها را تولیدات و فعالیت های بیش ازحد او در زمینه موسیقی می دانند که یکی از تاثیرگذارترین نقاط مثبط کارسیالی است.

 

عنوانRain
موسیقیدانCorciolli
آلبومSounds of Nature
سبکNew Age
سال2001
شماره آهنگ6
کیفیت۱۲۸kbps /  64ogg
حجم9.32MB /4.74MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 9.32 MB

Corciolli – Rain

Rain

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : گلچینی از آهنگهای آرامش بخش شماره ۲

گلچینی از آهنگهای آرامش بخش شماره ۲


16 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00