“پايان آگوست” شاهكاری تمام نشدنی از يانی

The End of August

Yanni - In My Time 1993

يانی كريسو ماليس معروف به يانی در نوامبر 1945 در كالاماتای يونان بدنيا آمد. او در زادگاهش در خانواده ای هنردوست پرورش يافت. تحصيلات ابتدايی را در زادگاه خود به اتمام رساند.

در سال 1972 برای ادامه تحصيل به آمريكا رفت. در حين تحصيل، او با گروه راک شهر ميناپوليس آشنا شد و به همكاری با آنها ابراز تمايل كرد. پس از اتمام تحصيلات و اخذ مدرك ليسانس در رشته روانشناسی از دانشگاه مينسوتا به آنها پيوست و فعاليت خود را در زمينه موسيقی آغاز كرد. نبوغ او در انتخاب سازها و اجرای موسيقی پاپ شهرت و افتخار را برای او به ارمغان آورد. او با تكيه بر موسيقی الهام بخش خود توانست خود را به عنوان يک هنرمند جهانی معرفی كند. جالب توجه است كه يانی از نت نويسی كلاسیک استفاده نمي كند و ترجيح مي دهد رسم الخط ابداعی خودش را برای نگارش موسيقی و بخصوص آثار شخصی اش بكار ببرد.

م.نوبختي

 

اگرچه يانی از سال 2003 به بعد برای من كمی ناآشناست ولی همچنان يكی از طرفداران موسيقی او بشمار می روم چرا كه با بسياری از آهنگ های يانی مانند در روشنايی صبح ، در آيينه ، نغمه هايی در تاريكی ، پيش از آنكه بروم ، برای گرفتن… برای نگه داشتن ، تا آخرين لحظه ، فقط يك خاطره ، رويای يك مرد ، عشقی براي زندگي ، روزي روزگاری و … زندگی كرده ام.

انتخاب يک آهنگ از آلبوم In My Time واقعا برايم مشكل بود. هيچ گاه از شنيدن آهنگ های اين آلبوم خسته نمی شوم و مدام در فكر چرايی آن بودم. تنها جوابی كه بذهنم می رسد شايد حقيقتی باشد كه در ذات هنر نهفته است. يانی بی ترديد دريافت ها و مكاشفات حسی خود از محيط پيرامونش اعم از خدا،عشق،طبيعت و زيبايی را با زبان موسيقی برای ما بيان كرده و برای همين هيچ گاه تكراری نخواهد بود.

"پايان آگوست" آهنگيست كه پايانی ندارد چرا كه روح زندگی در آن جريان دارد.

 

عنوانThe End of August
موسیقیدانYanni
آلبومIn My Time
سبکNew Age
سال۱۹۹۳
شماره آهنگ5
کیفیت۱۲۸kbps /  64ogg
حجم4.45MB / 2.28MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۴٫۲۵ MB

Yanni – The End Of Augus

 

The End Of August

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار Yanni ،کنسرتها و آلبومها

مجموعه آثار Yanni ،کنسرتها و آلبومها


27 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00