پرواز بر فراز آسمان رویاها با موسیقی فوق العاده زیبای آئولیاه

The Triumph

Aeoliah - J Adore Music To Adore Your Spirit 2003

ارسال موسیقی توسط : سعید صفایی

آئولیاه در آلمان بدنیا آمد اما در سن ۱۰ سالگی به همراه والدینش در سال ۱۹۶۰ به آمریکا مهاجرت کرد . وی در سال ۱۹۷۲ با مدرک کارشناس هنری از دانشگاه نیومکزیکو فارغ التحصیل شد و بعدها در موزه های شیکاگو و آمستردام مشغول به کار شد.

او در نوجوانی به ویولن علاقه فراوان داشت و در ارکستر کالج خود ویولن می نواخت . بعدها به نواختن پیانو پرداخت . او در سال 1979 به نوشتن نتهای موسیقی پرداخت و اولین آلبوم خود را در سال 1981   به بازار عرضه کرد. وی در کارهای خود از آثار کلاسیک سود جسته است و به زیبائی پیانو می نوازد و آرامش خاصی به مخاطب می دهد. او کنسرتهای زیادی در اروپا اجرا کرده است .

در سال 1992 اولین کتابش با نام "نور درونت را بیدار کن" چاپ کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و فروش خوبی داشت. آلبوم دایوینورا از ایشان که در سال 2006 منتشر شد جزء صد آلبوم برتر نیوایج انتخاب شد.

موسیقی های شفا بخش او بسیار شناخته شده می باشد به دلیل کیفیت بالایی که در درمان بسیاری از مردمی که در  سرار جهان  با استفاده از موسیقی های شفا بخش و مدیتیشن در بیمارستان ها و آسایشگاه ها و مراکز مراقبت دارد.

اين موسيقی دلنشين و رويايی ؛ ذهن شما را معطوف به آسمان ها خواهد کرد گویی که در ميان آسمان ها و ابرها قدم گذاشته ايد. با شنيدن اين موسيقي استثنايي – دقايقی روح شما به دنياي خوبی ها و پاکی ها پر خواهد کشيد. آواز آسمانی اين آهنگ مثل لالايی مادر روح شما را نوازش ميکند.

براي دوستانی که با سبک نيوايج آشنايی ندارند شنيدن اين موسيقی ميتواند زمينه خوبی برای آشناييشان با اين سبک باشد.

 

عنوانThe Triumph
موسیقیدانAeoliah
آلبومJ'Adore Immortale
سبکNew Age
سال2003
شماره آهنگ11
کیفیت۱۲۸kbps / 64ogg
حجم3.34MB / 1.73MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.34 MB

Aeoliah – The Triumph

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار Aeoliah

مجموعه آثار Aeoliah

 


7 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00