موسيقي كلاسيک و اثری زيبا از باخ

Sheep may safely graze

J.S.-Bach - 100 Best Relaxing Classics Vol.1 2008

از دنيای بی نظير موسيقی كلاسيک اثری زيبا و آرامش بخش از باخ در نظر گرفته ايم. در اثر زير سازهای بادی كلاسيک در كنار سازهای زهی مفاهيمی زيبا از زندگی، طبيعت و آرامش را برای ما بيان می كنند.

 

یوهان سباستیان باخ آهنگساز و نوازنده ارگ آلمانی است که آثارش برای دسته آواز، ارکستر و تک‌سازها، تقریباً تمام انواع متفاوت موسیقی دورهٔ باروک را دربرمی‌گیرد و موسیقی آن دوران را به بلوغ خویش رسانده‌است. با وجود اینکه او شکل تازه‌ای را از موسیقی ارائه نکرد، ولی توانست سبکِ شایع در موسیقی آلمان را با فنون کنترپوان، غنی سازد. این فنون، مبنی بر تنظیم چیدمان هارمونیک و موتیف در مقیاس کوچک و بزرگ بود و همچنین سازواری ریتم‌ها و بافت‌های برگرفته از موسیقی کشورهای دیگر چون ایتالیا و فرانسه را شامل می‌شد.

لطافت قوی موسیقی باخ و گستردگی حاصل هنر وی، او را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آهنگسازان غرب در سنت تُنال مشهور ساخته‌است. با توجه به عمق معنایی، قوّت فنی و زیبایی هنرمندانه، آثاری چون کنسرتوهای براندنبورگ، سوئیت‌ها و پارتیتاها برای ساز کلاویه‌ای، مس در سی مینور، پاسیون به روایت متای قدیس، پیشکش موسیقایی، هنر فوگ و تعداد فراوانی کانتات که ۲۲۰‌تا از آنها برجامانده‌است، را می‌توان نام برد.

 

عنوانSheep may safely graze
موسیقیدانJ.S. Bach
آلبوم100Best Relaxing Classics Vol.1
سبکClassical
سال2008
شماره آهنگ۱
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم4.20MB / 2.17MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 4.20 MB

J.S. Bach – Sheep may safely graze

 

Sheep-may-safely-graze

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : همه آثار باخ

همه آثار باخ


20 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00