تلفیق موسیقی و صدای ساحل دریا در اثر بینظیری از دن گیبسون

Pleasant Island Ease

Dan Gibson - Spa (2008)

 

موسیقی ارسالی توسط : سعید صفایی نایینی

امروزه موسيقی در زمينه های مختلف مورد استفاده کاربردی و ابزاری قرار ميگيرد و تحقيقات روزافزون از لحاظ کمی و کيفی، اين را تقويت ميکند.

نمونه ای از کارکردهای موسيقی را ميتوان در حيطه توان بخشی عصبي-روانی در بيماران روانی مانند افسردگی، اضطراب و يا توانبخشی کودکان عقب افتاده ذهنی مورد استفاده قرار داد. با شنيدن اين موسيقی ها بجای آنکه مجبور باشيد به طبيعت برويد، طبيعت نزد شماست.

گفته می شود موزيك درمانی با صداي طبيعت برای كمك به درمان بيماری های عصبی و روانی، در بيماران روانپزشكی مانند افسردگی، اضطراب، اسكيزوفرنی و يا توانبخشی كودكان عقب افتاده ذهنی، ارتقاء بهداشت روانی، افزايش قدرت يادگيری و حافظه، كمك به بيماران مبتلا به آلزايمر، دمانس، كنترل دردهای مزمن و … بسيار مؤثر است.

موسيقی درمانی را روشی کرده‌اند که در جهت برخی اهداف درمانی که می تواند مواردی از جمله تقويت و ساماندهی سلامت روحی و جسمی افراد را به دنبال داشته باشند بکار می رود. به عبارت ديگر از موسيقی درمانی برای بازيافت ، نگهداری و تقويت سلامت جسمی و روحی و عاطفی استفاده می شود که توسط فرد متخصص بکار برده می شود.
 
تا بحال شده با شنيدن يك آهنگ آرامش‌بخش احساس كنيد زندگی زيباتر شده است؟ يا گاهی وقتی حوصله نداريد و ناراحت هستيد، بخواهيد به يك موسيقی آرام و ملايم گوش كنيد تا حالتان بهتر شود؟

اگر شما هم اين كارها را انجام می دهيد، بدانيد كه دقيقا درست است؛ شنيدن يك موسيقی آرام و ملايم می تواند خلق و خو و روحيه ما را تغيير دهد، اعصاب را آرام كند و به زندگی انرژی ببخشد.

دراين قسمت ميخواهيم يکی از زيباترين آهنگ های دن گيبسون را بشما معرفی کنيم. آهنگی حاوی صدای امواج دریا با محوریت دوساز پیانو و گیتار…شنیدن این موسیقی زیبا میتواند لحظات شما را رویایی و زیباتر کند.

 

آهنگسازDan Gibson's Soltudes
آلبومSpa
ژانرNew Age
سال تولید2008
آهنگ انتخابی1
کدک های صوتیMP3
کیفیت آلبوم192kbps
حجم46.6MB

 

 

 

 

 

 

 

Pleasant Island Ease

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 7.26 MB

Dan Gibsons Soltudes – Pleasant Island Ease

 

Tracklist

01. Pleasant Island Ease
02. The Coconut That You Gave Me
03. Resonance
04. Rest And Relaxation
05. uphoric Balance

 

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : 192kbps / حجم : 46.6 MB

Dan Gibson – Spa 2008

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار دن گیبسون  Dan Gibson Collection

مجموعه آثار Dan Gibson Collection


7 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00