“درون باد” شاهکاری از تکنوازی پیانوی جو بونژیورنو

دانلود آلبوم "درون باد" شاهکاری از تکنوازی پیانوی جو بونژیورنو

"درون باد" شاهکاری از تکنوازی پیانوی جو بونژیورنو

"درون باد" تا به امروز ششمین آلبوم تکنوازی پیانو اثر "جو بونژیورنو" پیانیست و آهنگساز است که در عین حال می‌تواند بهترین کار او نیز محسوب شود. نرم و موزیکال به همراه یک شور پنهانی، موسیقی بونژیورنو با زبان موسیقی مجموعه‌ای از احساسات و تجربیات را منتقل می‌کند که هر کسی قادر به برقراری ارتباط و در ک آن باشد. موضوع کلی آلبوم از خواسته‌ای می‌آید که جو در سن هفده سالگی از زندگی برای خود تعریف کرده‌است، به سادگی متن "بالا بردن"؛  "من هر چالشی را می‌خواستم و هر ماجراجویی را و هر درس را، با هیچ امنیتی ناشی از رحمت و هیچ دوره‌ای از سکون… من به دست آورده‌ام آنچه را می‌خواستم  و بیش از تمام آن… از آن روز من به سوی جریان بادِ زندگی به پیش می‌رانم، و احساس می‎کنم راندن تنها آغاز راه است. من آویزان مانده‎ام، با یک لبخند!"

جو بونژیورنو صاحب استودیو " تالار پیانو" در شهر سیاتل است، درمورد موسیقی‌هایی که در آن ساخته می‌شود، ضبط صدای فوق‌العاده پیانو یک موقعیت عالی برای جلوه بهتراست، و این آلبوم نیز از این امر مستثنی نیست. تا جایی که هر گوش نکته‌سنجی از شنیدن کیفیت آن بسیار لذت خواهد برد.

آلبوم با قطعه "الهام گرفته" آغاز می‌شود، که رقص نوری در دل است از شادی و سرور، و گویی حس عجله یک هنرمند هنگام دریافت یک الهام واقعی را منتقل می‌کند. یک شروع عالی! قطعه واقعا دوست داشتنی "خلسه" با کم کردن سرعت ریتم ها به یک موزیک درونگراتر تبدیل می‌شود. خیلی رسا و سیال، یک زیبایی واقعی! عنوان آهنگ سطح انرژی آن را بالا می‌برد، ابراز انواع احساسات، وهمزمان یک حس خوش‌بینی که در سرتاسر آن باقی می‌ماند. "عارفانه" گردش یک رویای جادوییست که جلوه‌های آن به آرامی در جریان‌اند، توقف در اینجا و آنجا، بی هیچ عجله‌ای و همچنان محبوب. "شمع والس" که سال گذشته برای اولین بار در "یک شمع کریسمس" بونژیورنو ظاهر شد، قطعا به یکی از قطعات امضای شخصی او مبدل شده‌است. یک رقص رمانتیک و آرام که با لطافت و احساسات کامل اجرا می‌شود. "صدای گریه‌ات را می‌شنوم" یک تنظیم عاشقانه و اطمینان‌بخش از موسیقی است، مملو از گرمای نجیبی که در هر نت وجود دارد، تسکین دهنده قلب و سامان‎بخش دوباره همه چیز. "بادبانی آسمان" بازیگوش و پرانرژی،حس آزادی و شادی را منتقل می‌کند. "ظهور و درخشش" خوشامدگوی روز تازه در امتداد انتظار و خوش‌بینی است. "لمس شفابخش تو" آهنگیست از عشق، پاک و ساده که قدرت شفا درون خود اوست. "حسی شبیه خداحافظی" آخرین قطعه آلبوم است، این آهنگ نیز شبیه "یک شمع کریسمس" است، اما خیلی زیباتر از آن که به یک فصل از سال محدود شود. یک آلبوم فوق‌العاده که شنونده را با حس اشتیاق تنها می‌گذارد.

"درون باد" طرفداران بونژیورنو را ذوق‌زده خواهد کرد و برای کسانی که اولین بار با این هنرمند آشنا می‎شوند یک مقدمه عالی است. حتی  هنرنمایی "مت استریبی" برای کاور آلبوم نیز بسیار استثنایی است. در مجموع آلبومی بسیار قابل توصیه است.

 

آهنگساز : Joe Bongiorno
آلبوم : Into the Wind
ژانر : New Age, Solo Piano
سال تولید : 2011
کدک های صوتی : MP3
کیفیت آلبوم : 320kbps
مدت زمان آلبوم : 54:42
حجم آلبوم : 116MB
آهنگ انتخابی : 2-6-12

 

 

Trance

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 4.77 MB

Joe Bongiorno – Trance

 

A Candlelight Waltz

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 4.25 MB

Joe Bongiorno – A Candlelight Waltz – Solo Piano

 

Feels Like Goodbye

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 4.41 MB

Joe Bongiorno – Feels Like Goodbye

 

Tracks:

01 Inspired [00:04:37]
02 Trance [00:05:18]
03 Never Forgotten [00:03:59]
04 Into the Wind [00:04:47]
05 Mystical [00:04:41]
06 A Candlelight Waltz – Solo Piano [00:04:43]
07 I Hear Your Cry [00:05:24]
08 Sailing the Sky [00:03:29]
09 Lucid Dream [00:04:29]
10 Rise and Shine [00:03:48]
11 Your Healing Touch [00:04:29]
12 Feels Like Goodbye [00:04:55]

 

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۳۲۰kbps / حجم : 116 MB

Joe Bongiorno – Into the Wind – Solo Piano (2011)

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :   Report [@] vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار هنرمندان بزرگ پیانو

مجموعه آثار هنرمندان بزرگ پیانو


22 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00