موسم بهار – شاهکاری رویایی از دکتر اشتاین

موسم بهار – دانلود شاهکاری رویایی از دکتر اشتاین

موسم بهار - شاهکاری رویایی از دکتر اشتاین

گردآوری و ارسال : سعید صفایی

بهار فصل رويش سبزه‌ها و شکوفه‌هاست. بهار يادآور انتظار پائيز است. بهار نتيجه رنج زمستان است. بهار مقدمه محصول تابستان است. بهار را همه دوست دارند چون کوه و دشت را ردای سبزی بر تن می‌کند. بهار شاخه‌های عريان درخت را می‌پوشاند. بهار نوعی معاد است، حيات دوباره، پايان مرگ، حشر بعد از مرگ و… بهار آغاز تحول است در طبيعت. بهار آرامش و شادی به همراه می‌آورد. بهار در يک جمله يعنی بهار

موسیقی می تواند به روش های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، در علم پزشکی به عنوان یک منبع تحقیقاتی و نیز برای درمان امراضی چون حملات ناگهانی، فشار خون پایین، بیماری های روانی، افسردگی، بی خوابی و به طور کلی می توان گفت به عنوان عامل موثر در بهبود سریع تر بیماری ها، به کار می رود.

طبق تحقیقات موسیقی شناسان، گوش دادن به موسیقی – بسته به نوع موسیقی – می تواند بر متابولیسم (تحولات و دگرگونی ها حیاتی) بدن تاثیر بگذارد، فشار خون را بالا یا پایین ببرد، توازن انرژی برقرار کرده و به هضم غذا کمک کند.

تحقیقات نشان داده که موسیقی های آرام (مانند موسیقی نیوایج با تمپوی پایین)، آرامش بخش هستند، احساسی که از سی دقیقه گوش دادن به چنین موسیقی بوجود می آید معادل آرامشی است که از خوردن یک قرص والیوم حاصل می شود. از آنجا که در این نوع موسیقی، شعری وجود ندارد، ملودی، تن، آهنگ و ریتم است که تاثیر گذار است و هر دو نیمکره مغز را درگیر جریان خود می کند.

بر طبق تحقیقات مشابه، موسیقی ممکن است تاثیر منفی نیز داشته باشد. بر حسب اینکه موسیقی خوب یا بد گوش بدهیم، می تواند مانند زهر در بدن عمل کند. مطالعاتی که در زمینه تاثیر موسیقی بر رشد گیاهان انجام شده، نشان داده که برای مثال، موسیقی راک، رشد گیاه را متوقف می کند و برعکس، موسیقی کلاسیک، باعث تسریع رشد گیاه می شود.

اثری که پيش روست از بهترينهای آرامش بخش بشمار ميرود و از دلنشين ترين و آرامش بخش ترين موسيقی های منتشر شده است که شايد تا به حال بندرت شنيده باشيد در سبک  نيوايج بوده و جزء بهترين موسيقی ها در همين سبک به شمار می آيد. اميدوريم از شنيدن اين قطعات ملايم و آرامش بخش در اين روزهای گرم در کنار جمع  صميمي خانواده لذت ببريد.

اين بار به سراغ يکی از زيباترين و بهاری ترين آهنگهای دکتر اشتاين  – با نام موسم بهار- رفتيم تا لحظات بهار را برای شما زيباتر کنيم. اميدواريم در آخرين روز اين فصل زيبا همراه با اين موسيقی دل انگيز لحظات زيبايی را سپری کنيد.

کافيست چشمان خود را ببنديد و با هدفون به اين موسيقی بينهايت زيبا گوش سپاريد… تا خود را درميان رويا و خيال حس کنيد و شايد تصويری از بهار سرسبز را در ذهن خود تداعی کنيد و پرنده خيال شما بسوی رويا پرواز کند. نواهايی بهشتی و خيال انگيز با ساز هايی چون گيتار ، فلوت و نيز حنجره پرندگان در اين آهنگ شنيده ميشود. اين موسيقی گويی از دل بهشت برآمده و شاید باشنیدن آن احساس کنید که دربهشت در حال قدم زدن هستید.

به جرات ميتوانم بگويم که يکی از زيباترين  و لذت بخش ترين موسيقي‌هايی که در تمام عمرم شنيدم آهنگ "وقت بهار" است که هم اکنون بمناسبت پايان فصل بهار تقديم شما ميگردد…
 

آهنگساز : Arnd Stein
آلبوم : Wellness Musik Vol 1
ژانر : New Age
سال تولید : 2002
کدک های صوتی : MP3
کیفیت : ۱۲۸ / 256 kbps
مدت زمان : 01:03:34
حجم : 58 / 114 Mb
آهنگ انتخابی : 1-2-4

 

sunrise

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 4.65 MB

Arnd Stein – sunrise

 

reflections

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 4.32 MB

Arnd Stein – reflections

 

springtime

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 5.34 MB

Arnd Stein – springtime

 

Tracks:

01. sunrise
02. reflections
03. moonlight
04. springtime
05. watergarden
06. meditations shuffle
07. lazy day
08. walk along the beach
09. dreams `n`drums
10. happy hour
11. green valley

 

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : 256kbps / حجم : 115 MB

Arnd Stein – Wellness Musik Vol 1 (2002)

 

لینک دانلود مستقیم کل آلبوم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 58 MB

Arnd Stein – Wellness Musik Vol 1 (2002)

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :   Report [@] vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 


فول آلبوم آرند اشتاین هنرمند : Arnd Stein
ژانر : Ambient. Meditative, New Age
سال انتشار : 1985 – 2009
تعداد آلبوم : 51
کدک های صوتی : MP3
بیت ریت : 128-320 kbps
حجم : 3.72 GB

 

 


 


11 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00