" سرعت عشق " پیانویی دلنشین و آرامش بخش از سوزان چانی


Suzanne Ciani
(سوزان چانی ) ، پیانیست و آهنگساز آمریکایی ایتالیایی که موفقیت اولیه ایی کسب کرده به دلیل نو آوری در زمینه موسیقی الکترونیک است.

وی آموزش موسیقی کلاسیک را در کالج ولسلی گذراند و کارشناسی ارشد خود را در زمینه ترکیب موسیقی از دانشگاه برکلی کالفرنیا دریافت کرد ، جایی که با دان باکلا ، طراح سینت سایزر آشنا شد و تاثیر بسیار زیادی از وی گرفت. او در زمینه تولید موسیقی توسط کامپیوتر با مکس متیوز در آزمایشگاه هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد در دهه 70 مطالعاتی را انجام دادند. در سال 1974 شرکت خود را با عنوان Ciani/Musica تشکیل داد و با استفاده از سینت سایزر باکلا موسیقی هایی برای آگهی های بازرگانی تلوزیرون برای شرکت هایی مثل کوکاکولا ، مریل لینچ ، AT&T و جنرال الکتریک ساخت. علاوه بر موسیقی ، تخصص او در زمینه تولید افکت ها صوتی با سینت سایزر بود که مهندسین ضبط در آن به مشکل بر می خوردند. صدای باز شدن یک بطری نوشابه و ریخته شدن آن یکی از شناخته شده ترین آثار چانی می باشد که در یک سری از آگهی های بازرگانی تلوزیون و رادیو در اویل دهه 70 استفاده شده است. تقاضا برای ارائه کار توسط وی تا حدی رسید که 50 جلسه در هفته بود. جلوه های صوتی وی در بازیهای رایانه ایی ظاهر شد ( در بازی پینبال زینون ) . در سال 1977 چانی جلوه های صوتی را برای تهیه کننده و موزیسین آمریکایی مکو برای موسیقی متن فیلم جنگ ستارگان ارئه داد. او در فیلم زن شگفت انگیز کوچک شونده به کارگردانی لیلی تاملین به عنوان اولین زن آهنگساز در یکی از فیلم های هالیوود ، فیلم تجربی بچه های رنگین کمان ساخته لوید ویلیامز به سال 1975 و یک فیلم مستند درباره مادر ترزا به سال 1986 و همچنین در سریال تلوزیونی یک زنگی برای زندگی خود را مطرح کرد.
موسیقی های وی ، به عنوان موسیقی های عاشقانه ، آرامش بخش و خصوصیات هنری که دارد مشهور است. او مخاطبان زیادی در سرار جهان پیدا کرده است و اجراها متعددی برای اهداف بشر دوستانه اجرا کرده است.
در سال 1982 چانی اولین آلبوم خود را در زمینه موسیقی عصر نو (new age) با مشخصه های ترکیبی از سازهای الکترونیکی و سنتی شروع به ضبط کرد. اولین آلبوم وی با عنوان هفت موج در سال 1982 در ژاپن منتشر شد. بعد از این آلبوم بیشتر موسیقی های وی کلاسیک گرا بود و در سال 1994 اتقا رویایی را با ارکتر جوان روسیه ایی در مسکو ضبط کرد که نامزد جایزه گرمی شد. کشتی نقره ایی چانی در سال 2006 برنده جایزه به عنوان بهترین آلبوم موسیقی عصر نو شد و تا کنون 5 آلبوم وی برنده جایزه گرمی شده است.

و در آخر می رسیم به موسیقی بسیار زیبایی از سوزان چانی با عنوان سرعت عشق پیانویی بسیار دلنشینی نواخته است که در وجود هر شنونده ایی نفوذ خواهد کرد.

عنوانThe Veloeity Of Love
موسیقیدانSuzanne Ciani
آلبومThe Very Best Of Suzanne Ciani
سبکNew Age
سال2005
شماره آهنگ2
کیفیت128 kbps
حجم3,6 MB


نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :


لحظات خوبی داشته باشید.


5 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00