برنامه بیاد ماندنی نیمرخ و موسیقی بسیار زیبای کیتارو (صدا و سیما)

Matsuri

Kitaro - Kojiki 1990

یکی از آثار برجسته کیتارو آلبوم "کوجیکی" می باشد که سفر موسیقیایی به وقایع تاریخ باستان (کوجیکی) از زمان تولد ژاپن و مردم آن است.

ارکستر سمفونیک اسکای واکر همراه با کیبورد کیتارو و صداهای فلوت قطعه های موسیقی این آلبوم را تنظیم و اجرا کرده است. نت های موسیقی دارای پس زمینه های موضوعی پر از شور و عشق و زیبایی هستند که نشان از درک بالای آهنگساز آن دارد.

کوجیکی یا گزارش رویدادهای کهن نام قدیمی‌ترین کتاب تاریخی به جا مانده در ژاپن است. این کتاب مجموعه‌ای از اسطوره‌ها دربارهٔ مبدأ جزیره‌های ژاپن و کامی‌ها (خدایان) است. کتاب کوجیکی کتابی است که در آن از آفرینش زمین و آسمان، خدایان متعدد، آداب و رسوم مذهبی، مرگ و یا مردگان، خوبی‌ها و شرارت‌ها و مطالب بسیار دیگری سخن رفته‌است.

در لابه‌لای آن اشعار بسیاری وجود دارد که به اسطوره‌های کهن ژاپن بازمی‌گردد. از سویی دیگر این کتاب، در حقیقت «شاهنامه» ژاپنی‌ها است که به سرگذشت امپراتوران متعدد ژاپن و پهلوانان آن‌ها می‌پردازد.معنی لغوی واژه کوجیکی ««وقایع‌نگاری موضوع‌های کهن»» است .

بسیاری از آداب و اسطوره‌های شینتو از کتاب کوجیکی (تالیف در سال ۷۱۲ میلادی) و کتاب نیهون‌شوکی یا نیهون‌گی (تالیف در سال ۷۲۰ میلادی) الهام می‌گیرند. این کتاب توسط اونو یاسومارو و به فرمان ملکه گِم‌مه‌ی نوشته شده است. مهم‌ترین الهه در این کتاب الهه اماتراسو الهه خورشید است که سمبل کشور ژاپن به شمار می‌رود و تمامی امپراتوران ژاپنی خود را از نسل این الهه می‌پندارند.

 

عنوانMatsuri
موسیقیدانKitaro
آلبومKojiki
سبکNew Age
سال1990
شماره آهنگ6
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم8.26MB / 4.23MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 8.26 MB

Kitaro – Matsuri

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه آثار Kitaro

مجموعه آثار Kitaro


13 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00