رقص تانگو موسیقی فراموش نشدنی و شاهکار بی نظیر لورنا مک کینت

Tango To Evora

Loreena Mckennitt - The Visit 1991

موسیقی ارسالی توسط : مصطفی M

لورنا مک کینت، یکی از محبوبترین خوانندگان سبک سلتیک میباشد. لورنا در 17 فوریه سال 1957 در کانادا و از پدر و مادی با اصالت اسکاتلندی و ایرلندی بدنیا آمد. آثار وی در شاخه موسیقی ورلد/ نیو ایج / سلتیک طبقه بندی میشود، هرچند در اقصی نقاط دنیا کار وی را با عناوین دیگری نیز میشناسند و حتی موسیقی محلی کشوری چون ایرلند و یا اسکاتلند نیز شناخته میشود. 

وی در سال 1981 به شهر استراتفورد رفت جاییکه همین حال نیز در آن اقامت دارد.  اولین آلبوم وی با عنوان فعالیت اصلی وی در زمینه موسیقی در سال 1985 با آلبوم Elemental شکل گرفت و اسمی که برای انتشاراتی اش انتخاب کرده بود Quinlan Road بود، هر چند هیچ کمپانی بزرگی با این نام وجود نداشت و وی تمامی کارها را درون خانه انجام میداد! 

فروش آلبوم و همچنین دریافت سفارشات از طریق ایمیل و حتی برنامه ریزی برای کنسرتهایی در سراسر کشورش را نیز خود انجام میداد. هر چند در حال حاضر Quinlan Road توسط کمپانی هایی چون Universal Music و Verve Music Group و SPV در جهان وظیفه تبلیغ و معرفی را برعهده دارد.  اما بدون هیچ پشتیبانی آلبومهایش مورد توجه بسیاری از مردم و موزیسین ها قرار گرفت.

در سال 1993 وی بهمراه مایک اولدفیلد توری را در اروپا برگزار نمود و نشان داده شد که وی در اروپا نیز به محبوبیت بالایی رسیده بالاخص سبک خاص وی که بنوعی الهام گرفته از سرزمین پدر و مادریش یعنی اسکانلتد و ایرلند بود . در سال 1995 با تنظیمی جدید و بازخوانی ترانه ای محلی از ایرلند با عنوان Bonny Portmore که در موسیقی متن فیلم Highlander 3 استفاده شد باعث شد تا فروش آلبومهایش با سرعت عجیبی بالا رود و همچنین هواداران بسیاری را برای خود کسب نماید و این کار را باید شروع موفقیتهای بعدی لورنا دانست.  اما موفققیت وی شاید بدون پشتوانه فکری از موسیقی زادگاه خانواده اش ممکن نبود. وی قبل از هرگونه ساخت آهنگی تحقیقات وسیعی در زمینه فرهنگ و تاریخچه ایرلند انجام داد و با سفر به این کشور خود را در درون این فرهنگ بازشناخت.

 

عنوانTango To Evora
موسیقیدانLoreena McKennitt
آلبومThe Visit
سبکCeltic
سال1991
شماره آهنگ6
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم3.85MB / 1.97MB

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.85 MB

Loreena McKennitt – Tango To Evora

 

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : گلچینی از آهنگهای آرامش بخش شماره 5

گلچینی از آهنگهای آرامش بخش شماره 5

 


80 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00