افتتاح بخش دیسکوگرافی والاموزیک

دیسکوگرافی والاموزیک

با سلام

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آرزوی ایامی شاد و سرشار از آرامش برای شما عزیزان، مفتخریم اینک افتتاح بخش دیسکوگرافی والاموزیک را خدمت کاربران محترم اعلام نماییم. در این بخش سعی خواهد شد یکی از دغدغه های کاربران محترم مبنی بر گردآوری آرشیو کاملی از آثار هنرمندان نامی در سبک‌های مختلف از جمله کلاسیک، نیو ایج، الکترونیک و موسیقی متن فیلم برطرف شود، برای تحقق این امر لینک‌ها به صورت مستقیم و با کیفیت بالا ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است زمینه فعالیتی دیسکوگرافی والاموزیک منطبق با فعالیت سایت اصلی و اکثرا مربوط به موسیقی بی کلام می باشد.

بهره‌مندی از این بخش منوط به تهیه یکی از اشتراک‌های تعریف شده خواهد بود؛ بدین ترتیب که کاربران محترم پس از ثبت نام و مراجعه به قسمت کاربری  نسبت به افزایش اعتبار اقدام کرده و با خرید آنلاین یکی از اشتراک‌های یک ماهه، دو ماهه و یا سه ماهه به طور خودکار نام کاربری خود را فعال نموده و قادر به استفاده از لینک‌های دانلود خواهند شد. این لینک‌ها دارای سرعت بسیار بالا با قابلیت Resume و در بازه زمانی نامحدود می‌باشد.

از قسمت‌های کاربردی دیسکوگرافی والاموزیک می‌توان به بخش "درخواست فول آلبوم" اشاره کرد، در این بخش تمام اعضای محترم می‌توانند با در نظر گرفتن زمینه فعالیت سایت، فول آلبوم‌های مورد نظر خود را درخواست داده تا در کمترین زمان ممکن مطالب دلخواه خود را در بخش دانلود مشاهده نمایند.

لینک ورود به صفحه دیسکوگرافی والاموزیک

discogs.vmusic.ir

موفق و پیروز باشید.

 


192 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00