موسیقی متن پایانی انیمیشن شاهزاده مونونوکه کاری از جو هایسائیشی

 The Legend of Ashitaka

Joe Hisaishi - Princess Mononoke 1999

موسیقی ارسالی توسط : T.N.Z

مامورو فوجیساوا که با نام هنری جو هایسائیشی شناخته می شود ، (متولد 6 دسامبر 1950) آهنگساز و کارگردان مشهور و بنام ژاپنی است که در کارنامه خود ساخت بیش از 100 موسیقی متن فیلم و آلبوم انفرادی را تا قبل از سال 1981 دارد . در حال که او دارای سبک نگارش متمایز در موسیقی است ، هایسائیشی را به کاوش و ترکیب سبک های مختلف از جمله مینیمالیستی، الکترونیک تجربی، کلاسیک اروپا ، و کلاسیک ژاپن می شناسند.

او بیشترین همکاری خود را با انیماتور معروف هایائو میازاکی دارد و آهنگسازی  فیلم های مختلفی همچون ساناتینی (1993) ، بازگشت کودکان (1996) و … را بر عهده داشته است.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

مسلما اگر اهل سینما و فیلم باشید حتی اگر به انیمیشن هم علاقه نداشته باشید, اما مطمئنا نام و آوازه ی شخصیت افسانه ایی "میازاکی" و به تبع ان انیمیشن "شاهزاده مونونوکه" به گوشتان خورده است.  سال 1997 بود که که میازاکی, دست به ساختن "شاهزاده مونونوکه" زد و الحق که به یکی از ماندگار ترین اثار کل سینما تبدیل شد. 

اوج قدرت این مرد افسانه ای وقتی مشخص میشود که وی این انیمیشن پربار را بدون استفاده از افکت کامپیوتری خاصی ساخته است که البته گفتنی است که این انیمیشن در سال 1997 پرخرجترین انیمیشن تاریخ شناخته شد.

"شاهزاده مونونوکه" داستان آخرین شاهزاده ی قوم "Emishi" , به نام "اشیتاکا" و تلاش و سفر او به منظور بر قراری صلح و آشتی بین انسان های دهکده ی irontown و جنگل و موجودات آن است. مردم دهکده ی irontown  همانطور که از اسم قبیلیشان مشخص است, جنگل را به خاطر کشف معادن و ذخایر آهن به نایودی کشانده اند و باعث خشم جنگل و خدای جنگل و موجودات آن شده اند.

منبع : +

Princess Mononoke

 

عنوانThe Legend of Ashitaka Theme
موسیقیدانJoe Hisaishi
آلبومPrincess Mononoke
سبکSoundtrack
سال1999
شماره آهنگ32
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم4.65MB / 2.34MB

 

 

 

 

 

 

 

 

The Legend of Ashitaka Theme End Credit

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : ۳٫۷۴ MB

Joe Hisaishi – The Legend of Ashitaka

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت ۶۴kbps / حجم : ۱٫۹۲ MB

Joe Hisaishi – The Legend of Ashitaka

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


5 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00