قدرت خیره کننده فریبرز لاچینی در موسیقی بسیار زیبای “خاطرات مهتاب”

Moonlight Memories

Fariborz Lachini - Aida 2008

لاچینی با دقت و ظرافت نماهای فیلم را مرور و زمان بندی كرده و باسلیقه از موسیقی در جای جای فیلم استفاده كرده است. همه اینها وقتی ارزش پیدا می كند كه بدانیم او از آهنگسازان پركار و از معدود كسانی است كه تاكنون موسیقی چند فیلم خارجی را ساخته است.

حتی برای ضبط موسیقی «آیدا» از همایون خسروی نوازنده چیره دست ویولنسل كه مقیم آمریكا است دعوت كرد تا صرفاً به خاطر این فیلم به ایران بیاید و با جمع نوازندگان (علی جعفری ویولن، ناصر رحیمی فلوت، رضا تاجبخش بیس و خود فریبرز لاچینی _ پیانو و گیتار) همراه شود.

یک موضوع محوری در «دیشب باباتو دیدم آیدا» این است كه بیننده با كمک موسیقی مراحل حركت انتقالی آیدای نوجوان را به شرایط و وضعیت یک زن خانه دار _ مادرش كه عشق و زندگی او در معرض تهدید قرار دارد به خوبی می بیند زیرا آیدا به ناچار تا وقوف كامل به رابطه پدرش با آن زن، از طرفی باید این موضوع را پیش خود نگه دارد و از طرف دیگر با تعصبی كه نسبت به زندگی خانوادگی و جنسیت خود دارد باید به نوعی این رابطه را كم رنگ كند یا از بین ببرد.

 

نگاهی کوتاه به فیلم :

« دیشب باباتو دیدم آیدا » پس از فیلم « دختری با کفشهای کتانی » (1377) و « من ترانه پانزده سال دارم » (1380) سومین بخش و کامل کننده سه گانه دخترانه صدرعاملی است. صدرعاملی پیش از این سه گانه، فیلمهای مطرحی چون « گلهای داودی » (1362)، « پاییزان » (1366) و « قربانی » (1370) را ساخته و فیلمنامه فیلم « می خواهم زنده بمانم » (ایرج قادری، 1373) را نوشته است.

 

برای حمایت از هنرمند کشورمان موسیقی متن این فیلم را می توانید از این لینک خریداری کنید.

اطلاعات بیشتر + ، +

 

عنوانMoonlight Memories
موسیقیدانFariborz Lachini
آلبومAida
سبکSoundtrack
سال2008
شماره آهنگ6
کیفیت۱۲۸kbps /  64kbps
حجم 

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مستقیم

کیفیت : ۱۲۸kbps / حجم : 3.45 MB

Fariborz Lachini – Moonlight Memories

 

نکته :

در صورت مواجه شدن با لینک های معیوب و از کار افتاده و … لطفا موضوع را به ایمیل زیر اطلاع دهید :

Report@vmusic.ir

لحظات خوبی داشته باشید.

 

محصولات مرتبط : مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم

مجموعه عظیم موسیقی متن فیلم


7 دیدگاه
1500 کاراکتر باقی مانده

alt
بی نام
  • 00:00
  • 00:00